פג תוקף

שלושה רוקחים ערבים נעצרו – רופאה עוכבה לחקירה

תמונה – דוברות המשטרה
שלושה רוקחים ורופאה, חשודים בפרשת אספקת תרופות פגות תוקף לחולים - לשם רווח עצמי

הותר לפרסום: המשטרה עצרה 3 רוקחים ועיכבה לחקירה רופאה בחשד כי היו מעורבים במקרים של מתן תרופות אונקולוגיות פגות תוקף לחולים אונקולוגים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. מעצרם של שלושת הרוקחים הוארך הבוקר בבית משפט השלום בעכו.

ראשיתה של החקירה בתלונות שהוגשו ע"י משרד הבריאות ועובד המקום לפני כשנתיים שעניינם חשד למתן תרופות אונקולוגיות פגות תוקף שתוקפן הוארך – לחולים אונקולוגים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. העבירות נמשכו לאורך מספר שנים.

המשטרה, באמצעות יחידת ההונאה של מחוז חוף יחד עם משרד הבריאות ורשות המסים פתחו בחקירה מאומצת ומורכבת לשם איסוף ראיות והגעה לחקר האמת.
מהחקירה עלה חשד כי זויפו התאריכים ומספרי האצוות של תרופות שהועברו לצוותים הרפואיים וכן בוצעו פעולות נוספות בתרופות פגות תוקף, זאת בכדי להסתיר את התיישנותן ועל מנת לרמות את תאריכי התפוקה.

אתמול בשעות הבוקר עצרו חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף יחד עם יחידת האכיפה במשרד הבריאות ופקיד שומה חקירות חיפה והצפון שני רוקחים (59 תושב פקיעין, 39 תושב שפרעם) ועיכבו לחקירה רופאה (38, קריית ביאליק) המועסקים בבית החולים רמב"ם. בנוסף עצרו חשוד נוסף, בעל בית מרקחת פרטי (52, מג'ד אל כרום) בחשד לעבירות על חוק הרוקחות, זיוף, טיפול רשלני בתרופות, קבלת דבר במרמה, השמטת הכנסות וניהול ספרי חשבונות כוזבים במזיד ובכוונה להתחמק ממס ועוד.

בחיפושים שנערכו בבתי המרקחת ובביתו של הבעלים נתפסו ספרי חשבונות ומסמכים הקושרים את החשודים לעבירות המס.

לבקשת המשטרה, הוארך מעצרם של החשודים הבוקר בבית משפט השלום בעכו: תושב פקיעין (59) ותושב שפרעם (39) עד עד ליום ה', תושב מג'ד אל כרום (52) עד ליום א'.
החקירה נמשכת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!