בעד או נגד?

אבתיסאם מראענה דורשת: לאסור על בן גביר להכניס נשק לכנסת

תמונה – אבתיסאם מראענה פייסבוק

לאחר שח"כ איתמר בן גביר שלף נשק על מאבטחים שאיימו עליו בכניסה לגני התערוכה, ח"כ אבתיסאם מראענה דורשת מיו"ר הכנסת מיקי לוי לאסור על ח"כ בן גביר להיכנס עם נשקו לכנסת.

"הטירוף, הגזענות והאלימות של איתמר בן גביר עברו מזמן את הגבול. אני קוראת ליו״ר הכנסת מיקי לוי, לאסור עליו להכניס נשק למשכן הכנסת. ויפה שעה אחת קודם", הגיבה מראענה.

ח"כ מיכל רוזין ממרצ דרשה להסיר את חסינותו של בן גביר, "כשמכניסים תומך טרור לכנסת, אל תתפלאו שהוא ישלוף אקדח. יש לפתוח מיד בהליך להסרת חסינותו וחקירה פלילית של המקרה."

ח"כ בצלאל סמוטריץ זעם ודרש לאבטח את בן גביר, "תקיפתו של ח״כ איתמר בן גביר אמש בתל אביב היא דבר חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. כאשר ח"כים בקואליציית השמאל מקבלים הודעות לטלפון הם מקבלים אבטחה וכאשר ח״כ בן גביר מותקף יש מי שמנסים להאשים אותו. הצביעות הזו בלתי נסבלת. אני קורא לרשויות האכיפה למצות את הדין עם התוקפים."

ח"כ יאיר גולן תקף: "בן גביר בכנסת והתוצאות לא מפתיעות. גזענות, אלימות, איומים, פרובוקציות והכל בחסות הציונות הדתית והכל בלחץ החטא הקדמון של נתניהו. מי שלא מבין, זה האיום הכי גדול על מדינת ישראל."

בראיון לרדיו 103 ח״כ איתמר בן גביר טען, ״היה רגע באירוע בו הבנתי שאם אני לא שולף נשק – אני מגיע לבית חולים. מספרית – היינו פחות מהם. כל המתחם היה מלא מאבטחים שלהם, מדובר בחניון מבודד. יאיר גולן ישמח שיהרגו אותי, הוא ישמח שירצחו אותי. הוא מלא מלא בצד שלהם. הוא היה סגן רמטכ״ל? סגן רמטכ״ל שטען שהוא מזהה תהליכים נאצים, שום דבר לחיילים שלנו, זה סגן רמטכ״ל? איך נתנו לו? כל שבוע מנהלת הלשכה שלי מעבירה לקצין הכנסת איומים נגדי״

ח"כ זהבה גלאון תקפה, אפשר לשאול מה היה קורה, למשל, לו ח"כ עודה היה מאיים באקדח על מאבטח יהודי, אבל זה הרי די ברור. כמו שברור מה היה קורה לו ח"כ ערבי היה נתפס מנהל קבוצות ווטסאפ שבהן מתארגנות קבוצות לינצ'ים. אבל בן גביר לא ערבי, הוא תומך הטרור שלנו, ולטרוריסטים שלנו יש הנחות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.