לשימוש עצמי?

נעצר ושוחרר: אח למחצה של אייל גולן חשוד בגידול עציצים

תמונה – העציצים שנתפסו

הדרמות המשפחתיות לא נגמרות: לאחר שישה ימים במעצר, ירין ביטון אחיו למחצה של הזמר אייל גולן שוחרר למעצר בית לאחר שנתפסו עציצי קנאביס בביתו.

על פי כתב האישום, בלשי המשטרה תפסו עשרות שתילי מריחואנה, ועשרות גרמים של סמים קשים כמו קוקאין בביתו של ביטון בן ה-22 המתגורר בחדרה.

בחקירתו במשטרה טען ביטון, כי ברשותו רישיון לקנאביס רפואי: "כמות המריחואנה שאני מקבל במסגרת הרישיון שיש לי היא קטנה ולא מספיקה לי לכל החודש, הסמים נועדו לשימוש עצמי שלי ולא סחרתי בהם".

בראיון רדיו לעיתונאי יורם סוויסה ברדיו דרום, חשף גולן בגילוי לב את הנתק הקשה בינו לבין אחיו.

"יש לי עוד ארבעה אחים, אחת מהן עובדת איתי, זאת מאיה שאליה אני הכי קרוב אליה. עוד אחות, חופית שגרה פה באשדוד דרך אגב, שאיתה גם, אני באמת בקושי בקשר, ועוד שני אחים שאני לצערי, לצערי הגדול, באמת אומר את זה, אני לא יודע אם אני אזהה אותם אפילו", חשף גולן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.