הרומן נחשף

הרומן שנחשף: הופצו תמונות של הדיילת ברשת

תמונה – פייסבוק גיא שיקר

הרומן של ראש המוסד: גיא שיקר, הגרוש של הדיילת שפוצץ את הרומן הסודי לכאורה שהיה לראש המוסד לשעבר יוסי כהן עם אישתו לשעבר, מתייחס לשידור תוכנית 'המקור' בפוסט שפרסם בפייסבוק.


"אז מה למדנו מכל הסיפור הזה? מחיר השתיקה הינו גבוה ממחיר החשיפה עבור משפחתי. הילדים שלי הם החיים שלי. אני תמיד אשמור עליהם כמו אריה, וגרושתי תשמור עליהם כמו לביאה. מקווה שמנהיגים ומפקדים טובים וערכיים ישמרו על כולנו. תודה על התמיכה הרחבה", כתב גיא.

‏אמש, ניסתה הדיילת המדוברת למנוע משפטית את שידור תוכנית המקור בשל טענה לפגיעה בה ובילדיה.

בתגובה לפוסט הוצף גיא בתגובות תומכות חלקן זועמות.

הגולשת פנינה כתבה, "טיפש הבעל המקורנן, איך שכנע אותו רביב דרוקר העיתונאי הפצוע בנפשו מתקופת ילדותו לקיים תחקיר עלוב זה, אשר כלל לא פגע באישיותו של יוסי כהן, הוא חזק למדי אותו מול מושחתי התקשורת עלובי הנפש.. המפסידים היחידים מהתחקיר הם הוא וגרושתו שנצפתה מחזרת במטוס בו עבדה כדיילת אחרי יוסי כהן הנכבד.. השאלה היא אחרי מי עוד חיזרה, ולצערי הרב בעתיד גם ילדיו יפגעו.. איך נפלת לפח שטמן לך הנבל דרוקר"

הגולש אילן הגיב, כשיש לך בבית אישה **** שמשתרללת עם איש זבל כמו ראש המוסד. עשית את המעשה הנכון. הילדים יגדלו ויבינו שיש להם אבא גבר שלא מפחד להיישיר מבט עם אדם נאלח וחרמן בילתי נלאה!!! הזמן יעשה את שלו אתה תתקדם ולטינופת לעולם לא נסלח!".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.