סערת הדיילת ויוסי כהן

דרוקר מאיים: "אני מבקש שתחזור בך, אחרת איאלץ לתבוע"

תמונה – פייסבוק גיא שיקר
רביב דרוקר מגיב לטענות של שמעון ריקלין ומאיים בתביעה • העיתונאי חיים לוינסון במתקפה מפתיעה נגד הגרוש שהתראיין על הרומן הסודי של גרושתו בטלוויזיה.

העיתונאי ומגיש תוכנית 'המקור' רביב דרוקר מאיים לתבוע את איש התקשורת שמעון ריקלין שטען בציוץ בטוויטר שכל ערוצי התקשורת סירבו לשדר את הרומן הסודי של יוסי כהן ורק דרוקר הסכים.

בציוץ שפרסם טען ריקלין, "הסיפור על יוסי כהן הוצע לכלי תקשורת שונים, כולל קשת 12 לפני שהוצע ל13, אך הם סרבו בטענה שמדובר בחומר צהוב ורכילותי ושהם לא עוסקים בכך. היחיד שהסכים לפרסם את החומר זה רביב דרוקר. אתם כבר יודעים למה".

לאחר מספר שעות הגיב דרוקר לציוץ שפרסם ריקלין, "זה שקר גס ומציע לך לחזור ממנו. קשת וערוצי תקשורת אחרים ניהלו מסע חיזורים מאוד ממושך ועקשני אחרי שיקר, הן המהדורה והן "עובדה".

ריקלין לא נשאר חייב והגיב לדרוקר, "בניגוד אליך אני לא מפרסם רכילות. בניגוד אליך אני לא מנסה לחסל אוייבים פוליטיים דרך חדר המיטות

דרוקר הגיב, "אני מבקש שתחזור בך, אחרת איאלץ לתבוע".

ריקלין הגיב: "‏‎ניסיונות ההשתקה שלך לא מפחידים אותי. תתבע"

בשרשור ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו,תקף עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון את הגרוש שהתראיין לדרוקר, "חייב לומר מילה על גיא שיקר "הבעל הנבגד" מתחקיר המקור על יוסי כהן. מה ששיקר עשה השבוע בטלויזיה גרוע בעיני ממה שכהן עשה בפרשה. לשבת בפריים טיים של טלויזיה ולגולל את החיים הפרטיים האישיים והאינטימיים שלך גרושתך כנקמה על זה שעזבה אותך זה פשוט מעשה שלא יעשה".

"לסמן את הילדים שלך לנצח כמי שאמא שלהם כזאת וכזאת זה מעשה שאני לא מצליח להבין איך אפשר. איך אדם נורמלי ומהוגן רוצה שהילדים הקטנים שלו יילכו היום לבית ספר כששכל החיים של ההורים שלהם חשופים ככה? מה זה? המקור בעיני, וארחיב אולי בהמשך, יותר משזה סרט על יוסי כהן זה סרט על הניואנסים הקטנים שאף אחד בעצמם לא "אלים" אבל המסכת הכללית היא של גבר אובססיבי חסר גבולות שחושב שהכל מגיע לו והגבר הזה הוא שיקר".

לוינסון מוסיף, "נניח לצורך העניין הרומן הוא לא עם יוסי כהן אלא עם מושון מהמכולת השכונתית. לשיקר יש קלירלי בעיה בזוגיות. הייתה לו בעבר, לכאורה נפתרה אבל לא באמת. הוא לא מדבר עם אשתו על הבעיה. הוא מכתיב לה. הוא עוקב אחריה. בולש אחריה. מתקשר לחברות. חוקר אותה. והכי מופרע – מנהל מומ עם אדם אחר על החירות שלה ועם מי תלך ומתי. בעיית אמון בזוגיות היא אכן בעיה קשה אבל הפתרון שלה הןא באובססיביות בלישה והפעלת מקורות איפה היא נמצאת אלא בדיאלוג שיחה והבנות.

לסיום כותב לוינסון, "אבל זה נראה שהאגו שלו כל כך נפגע שהוא לא מסוגל לזה. לא פלא שהזוגיות התפרקה ולא פלא שהוא בחר באקט האלים הזה השבוע לשבת מול במצלמה ולרמוס את חייה של גרושתו את כבודה את הפרטיות שלה כי זה "ראש המוסד" ולא "גיא מאמן הכושר". לאף אדם לא מגיע השפלה כזו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.