משבר הפליטים

עימות בממשלה: "הפכתם את איילת שקד לשק חבטות"

תמונה – צילום מסך

ראש הממשלה נפתלי בנט פתח את החלק הסגור של ישיבת הממשלה השבועית בביקורת חריפה כנגד חבריו לממשלה בעקבות ההתבטאויות הרבות כנגד חברת מפלגתו ושרת הפנים איילת שקד על מדיניותה בכל הקשור למתווה הפליטים מאוקראינה.

"יש חשיבות גדולה למסרים אחידים של הממשלה", אמר בנט. "בשבועיים האחרונים נוצר מצב שכולם הופכים את שרת הפנים לשק חבטות ממשלתי".

עוד הוסיף בנט כי "אנחנו ממשלה אחת, גם חברת כנסת שיושבת באולפן ומתגוללת על שרת הפנים, זה לא צריך לקרות. מי שיש לו בעיה – שירים טלפון לשקד ולא ידבר בתקשורת", זאת כרמיזה לחברת הכנסת ברמיזה יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו שאמרה אתמול בתוכנית "פגוש את העיתונות" אני יכולה להגיד היום בצורה מאוד בטוחה שאיילת שקד לא שונה הרבה מאריה דרעי והמדיניות הגזענית שלו. איילת – זה גדול עלייך".

בנט התייחס גם למתווה הפליטים עצמו ואמר כי המתווה נבנה בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם שר החוץ, שר האוצר וכל מי שנוגע בעניין.

"אנחנו במאמץ גדול לקלוט פליטים אוקראינים זכאי חוק השבות. אף אחד לא מדבר על זה בעולם, אנחנו מהמדינות שהן יותר בסדר בעולם. כרגע אנחנו מקבלים את כולם, לא דוחים אף אחד. אנחנו מאזנים בצורה נכונה בין ההומניות לבין האינטרס הלאומי", הצהיר בנט.

שקד הודיעה בשבוע שעבר על שינוי משמעותי במדיניות קליטת הפליטים מאוקראינה וכעת כל מי שיש לו קרובי משפחה בישראל יוכל להיכנס לארץ – ויוחרג ממכסת קליטת הפליטים העומדת על 5,000 זכאים בלבד.
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.