השוואה בזויה

ליברמן משתלח: ״השיטות של נתניהו הן בדיוק כמו של גבלס וסטלין״

תמונה – ארכיון לע״מ

אין ספק כי הסיפור של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר במפלגת ישראל ביתנו הטוען כי הוצע לו על ידי ליברמן 100 אלף דולר על מנת לרצוח ניצב במשטרה – מטריד את מנוחתו של האוצר ליברמן שמגיב בהשתלחות קשה נגד נתניהו

לאחר שבשבוע שעבר האשים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כי הוא זה שמפעיל את כמיסה, הבוקר שר האוצר החריף את הטון נגד ראש האופוזיציה – עם השוואה מקוממת. "זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו – שיטות בדיוק כמו שיטות של גבלס וסטלין".

 

זמן קצר לפני כניסתו לישיבת הממשלה, ליברמן התייחס לשאלות עיתונאים על ההאשמות: "מדובר בעלילת דם. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו, בן אדם נזכר 'במרכאות' באירועים שקרו לפני 20 שנה, ומפרסם אותם חודשיים לפני בחירות. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו – שיטות בדיוק כמו של גבלס וסטלין. זה להטיל אשמות הכי חריפות, הכי אבסורדיות – לחזור על זה מיליון פעמים עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד".

בליכוד מיהרו להגיב לדבריו של ליברמן – והאשימו אותו בביזוי השואה: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

ראש הממשלה לפיד גינה אבל לא הזכיר את שמו של ליברמן, "גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו."

עיתונאי ערוץ 13 ברוך קרא כתב בטוויטר בעקבות דבריו של ליברמן: ״אנחנו אמנם במערכת בחירות, אבל כלימה על ראשו של כל מנהיג מפלגה שלא יגנה בשעה הקרובה את ההשוואה שעשה ליברמן בין נתניהו לגבלס״.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.