התנצלות מזויפת?

ליברמן מתנצל על השוואת נתניהו לגבלס: "לא הייתה כוונה לפגוע"

תמונה – פייסבוק ליברמן

לאחר ששר האוצר אביגדור ליברמן תקף הבוקר בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, טען כי הוא עומד מאחורי ההאשות של יוסי כמיסה, הפעיל שסיפר כי ליברמן ביקש ממנו לרצוח את ניצב בדימוס סנדו מזור תמורת 100 אלף דולר, ואמר כי הוא פועל בשיטות ״בדיוק כמו שיטות גבלס וסטאלין״ – כעת הוא מפרסם התנצלות בחשבון הטוויטר שלו:

"אין חדש תחת השמש. נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל 'הגסטפו' אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי ובישראל ביתנו".

עם זאת", הוסיף שר האוצר, "לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי – השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה. אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה – כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך".

בליכוד הגיבו לדברי ליברמן: "המסית הלאומי דון ליברמן בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מלפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

 

ראש הממשלה יאיר לפיד גינה את הדברים: "גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת, שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזיכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו"

 

שר הביטחון בני גנץ גינה גם כן: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.