הסוף לדרמה?

הוסר האיום על גוש נתניהו: דגל התורה ואגודת ישראל ירוצו יחד

תמונה – ארכיון לע״מ

בתום דיונים מפרכים: אגודת ישראל ודגל התורה הגיעו להבנות על ריצה משותפת. עלפי הסיכום שייחתם הערב, חסידות בעלזא לא תכניס לימודי ליבה למוסדותיה ובכל זאת אחרי הבחירות, גוש נתניהואם ירכיב ממשלהיעשה כל מאמץ לדאוג לתקצוב מוסדות החסידות

כתוצאה מהאיחוד, הוסר האיום הכבד על גוש נתניהו, שכן המשמעות של ריצה של שתי הפלגים של יהדות התורה בנפרד הייתה שלפחות פלג אחד לא יעבור את אחוז החסימה. ומשזה לא קורה, החשש פג.

ברקע הוויכוחים עמדת חסידות בעלזא שביקשה להכניס לימודי ליבה למוסדותיה עלמנת לקבל תקציבים רחבים כפי שהובטח לה בתמורה ללימודי הליבה

עלפי ההסכם המתגבש, במידה וגוש נתניהו יגיע ל-61 מנדטים, הצדדים ינסו לפתור את המשבר בשלוש דרכים: הדרך הראשונהמהפכה ותקצוב החינוך החרדי. במידה והאפשרות הזו לא תצלחאו בגלל שיפסלו אותה מסיבה משפטית – תחפש הממשלה הבאה דרך להעביר תקצוב לחסידות בעלז.

במידה וגם זה לא יצליחההנהגה החרדיתליטאית, שמתנגדת לכניסת חסידות בעלז לרשת מוסדות "החינוך החרדי העצמאי", תסכים לקבל מוסד אחד באופן תקדימי ולמען השלום הפניםחרדי.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.