קאמבק מפתיע

הסאגה הסתיימה: איילת שקד תרוץ עם הבית היהודי

תמונה – ארכיון לע״מ

יומיים לפני סגירת הרשימות ולאחר פירוק השותפות עם יועז הנדל ברשימת "הרוח הציונית", יו"ר ימינה ושרת הפנים איילת שקד, חתמה הבוקר על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי.

 ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי ובמסגרתו הרשימה תרוץ תחת השם הבית היהודי עם האות ב'. יו"ר הבית היהודי יוסי ברודני ישובץ במקום השני ברשימה ונציג מטעמו במקום הרביעי.

שרת הפנים איילת שקד בירכה על ההסכם: "אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה". ברודני הוסיף: "אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל".

באירוע בו השתתפה שקד ביום ראשון האחרון, אמרה שקד כי ככל הנראה תמליץ על נתניהו בבחירות הקרובות. "נראה מי יקבל הכי הרבה מנדטים ויכול להקים ממשלה", הסבירה. עוד הודתה שרת הפנים: "כשלתי בכל הקשור ליח"צ ולשיווק עצמי".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.