ברגע האחרון

יש איחוד: לאחר התערבות נתניהו נעם תצטרף לאיחוד בציונות הדתית

תמונה – מתוך הפייסבוק של נעם

לאחר ההתנגחויות בין מפלגת נעם והציונות הדתית על כניסתה של הראשונה לתוך הרשימה המאוחדת יחד עם מפלגת עוצמה יהודית, ובעקבות התערבותו של מנהיג המחנה הלאומי, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ופגישתו עם מנהיגה הרוחני של נעם הבוקר, הודיע כעת יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז כי נעם תחבור לציונות הדתית.

בהודעתו של יושב ראש מפלגת נעם נמסר כי "לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להצטרף לאיחוד בציונות הדתית במקום ה-11 בבלוק טכני".

 

בגלל החשש מזריקת אלפי קולות של מפלגת נעם אשר מסתמן כי לא תצליח לעבור את אחוז החסימה לבדה, התערב יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בעניין בכדי להביא לפתרון הסוגיה. הבוקר נועד נתניהו עם מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, הרב צבי טאו, בהר הזיתים בירושלים שם ישבו יחד במשך שעתיים. כאמור, ברגע האחרון הסכימו במפלגת נעם להיענות להצעת הציונות הדתית ולהצטרף למפלגה כבלוק טכני במקום ה-11.

 

במפלגת יש עתיד מיהרו להגיב על סיום המחלוקת וגינו: "והיום בפרק ההישרדות האישית, מה הבטיח נתניהו לאבי מעוז? אנחנו מהמרים או על קידום טיפולי המרה בבתי הספר או על איסור הפלות. מה ההימור שלכם? גוש בן גביר-ביבי מסוכן לישראל".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.