דעה

התחזית השחורה של אופירה אסייג: "על סף גהינום"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג מזהירה את ראש הממשלה נתניהו, המצב גרוע על סף גיהינום שיירשם בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל, על שמו של ביבי".

בטור דעה שפרסמה באתר 'מאקו' תקפה אסייג, "אלברט איינשטיין הגאון אמר: "העולם לא יושמד מאלה שעושים רע, הוא יושמד מאלה המסתכלים מהצד ולא עושים דבר". כנראה שהוא חזה בין היתר את מה שעתיד לקרות כאן אצלנו בארץ הקודש בשנת 2023: הפיכה משטרית, מדינת הלכה, מלחמת אחים ולבסוף נגיע להפרדת מדינה. אין ברירה אחרת".

הטירוף של חברי ממשלת הימין שזכתה בבחירות (אפילו אם זה על קול אחד) מעביר אותם על דעתם. האנשים של ביבי נתניהו לא מוכנים להתחשב בחצי העם שהוא אינו דתי ימני קיצוני, כי ככה בא להם. אני מתקשה להבין, איך ניצחון בבחירות הפך להיות כל יכול? באיזה מדינה בעולם הממשלה רוצה לשלוט ברשות המשפטית, המבצעת והמחוקקת? באיזה מדינה בעולם ראש ממשלה שנגוע במשפט עם שלושה כתבי אישום יכול להתעסק בשופטים? אה, בברזיל, נכון, שכחתי. דוגמה נהדרת. בושה! אין מילה אחרת.

אבל יודעים מה? יש פה יועצת משפטית לממשלה, שמנסים לסרס אותה ולהפחיד אותה, ואם היא תקבל החלטה להוציא את נתניהו לנבצרות זה עניין של כפתור ירוק, קטן ומשמעותי. אז אולי קורא טור זה, מר נתניהו, יתעשת ויבין שהוא לא מעל החוק גם אם הוא מאוד רוצה לבטל את כל החוקים ולעשות בהם כרצונו. המצב גרוע, בואו נודה. גרוע על סף גיהינום שיירשם בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל, על שמו של ביבי.

לסיום כתבה אסייג, "אז הנה התחזית שלי: תהיה פה הפרדת מדינה עם משילות שונה, כי אם חשבתם שאנחנו פראיירים, אז תתקדמו. ושלמה קרעי, שומע? אתה קורע אותי מצחוק, לא מעבר".

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.