רק לא ביבי

קמפיין הבחירות של ברק: "מדינת נתניהו או מדינת ישראל?"

תמונה – הקמפיין של ברק
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חושף את שם המפלגה החדשה בקמפיין בחירות חדש שעלה הבוקר לרשתות החברתיות "קיבלנו הזדמנות שניה רגע לפני שהחשוד מבלפור מפרק את הדמוקרטיה הישראלית" - צפו בסרטון ובקמפיין החוצות שיעלה.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חושף את שם המפלגה החדשה 'ישראל דמוקרטית' בקמפיין בחירות שעלה הבוקר לרשתות החברתיות "קיבלנו הזדמנות שניה רגע לפני שהחשוד מבלפור מפרק את הדמוקרטיה הישראלית" כך אומר ברק בסרטון.

אהוד ברק הודיע אתמול על השקת מפלגתו החדשה שתתמודד בבחירות הקרובות כשהיעד ברור – להדיח את נתניהו מראשות הממשלה. שם המפלגה הנבחר 'ישראל דמוקרטית' וצוות הקמפיין יורכב מאנשי הפרסום ממשרד ראובני פרידן – הבעלים אודי פרידן והמנכ"ל זיו קורן. מי שתצטרך אליהם היא היועצת האסטרטגית נילי רייכמן ששימשה בעבר דוברת הליכוד ומנהלת קמפיין יש עתיד בבחירות 2013.

על פי עיתונאי ynet אטילה שומפלבי, מקמפיין ברק כבר נצפתה נטישה, לאחר שאיש הדוברות והאסטרטגיה הבכיר ליאור חורב פרש ממנה בטענה כי תקציב הקמפיין של המפלגה החדשה אינו מספק.

הקמפיין החדש שמושק לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד חודשיים וחצי עולה תחת הכותרת "ישראל דמוקרטית" כאשר המסר במרכז – "מדינת נתניהו או מדינת ישראל".

ממטה אהוד ברק נמסר: "מדינת ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית. רגע לפני שאנחנו מוותרים על כל מי ומה שאנחנו. זה איום אסטרטגי לא פחות גדול האיום האיראני. הבחירה של כל אחת ואחד מאתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו. בין ריסוק הדמוקרטיה הישראלית, פגיעה מכוונת בשלטון החוק, בבית המשפט ובמשטרת ישראל, בין רמיסה מוחלטת של הממלכתיות והסולידריות הישראלית – לבין המדינה היהודית והדמוקרטית שישראל צריכה, ראויה ויכולה להיות. עכשיו הזמן להחזיר את התקווה והאומץ לישראל, להתאחד והחזיר את ישראל לפסים".

הקמפיין של ברק
הקמפיין של ברק
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!