מבוכה

אהוד ברק ביטל את כרטיס האשראי לאחר שחשף אותו למצלמות

תמונה – יח"צ אהוד ברק
אהוד ברק נאלץ לחסום את כרטיס האשראי שלו מסוג ויזה של בנק לאומי לאחר שחשף בטעות את מספרו המלא בסרטון הבחירות המתנגח נגד נתניהו שצילם אמש בפלאפל הקוסם בתל אביב. "עם זה משלמים בסוף על מה שלוקחים" כך אמר ברק שלא ציפה שהסרטון יהסב לו יותר נזק מתועלת.

יו"ר מפלגת 'ישראל דמוקרטית' אהוד ברק נאלץ לחסום את כרטיס האשראי שלו לאחר שפרטיו נחשפו במלואם במסגרת סרטון פוליטי שצילם בפלאפל הקוסם בתל אביב.

בסרטון נראה ברק פונה לנתניהו כשהוא חצי ציני חצי רציני, "פה צריך לשלם. אני רוצה להסביר לך זה ארנק, ככה זה נראה. אני שמעתי שאתה לא יודע ככה נראה כרטיס אשראי. עם זה משלמים בסוף על מה שלוקחים" נופף ברק עם כרטיס האשראי למצלמות והמשיך, "ואם צריך משלמים בכסף מזומן. צריך להחזיק את זה בכיס ולהיות מוכן לשלם", עקץ ברק את נתניהו שסיפר בעבר כי הוא אינו מחזיק בכרטיס אשראי.

בסיום הסרטון נראה כשהוא מגיש את כרטיס האשראי שלו ומבקש לשלם על האוכל של חברי מפלגתו ולהוסיף 15% טיפ על השירות. "ביבי ככה מסיימים את זה".

לאחר פרסום הסרטון ברשתות החברתיות גולשים רבים הצליחו לזהות את המספרים מתוך הכרטיס אשראי ששלף ברק למצלמות. הבוקר דווח כי ברק נאלץ לחסום את כרטיס אשראי לאחר שהופץ ברשת.

קרב ויראלי

מפנק: ברק מזמין את כולם לפלאפל על חשבונו ולא שוכח לתת טיפ ואת מספר האשראי שלו – הכתבה >>https://buzznet.co.il/news/elections/15289/

Posted by ‎באזזנט‎ on Monday, 15 July 2019

דובר ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך, הגיב על חשיפת האשראי: "אם אהוד ברק לא מסוגל לשמור על החשבון שלו, איך הוא ישמור על המדינה?".

בתגובה לביקורת הגולשים על חשיפת כרטיס האשראי צייץ ברק תמונה של נתניהו עם המילארדר ארנון מילצ'ן וכתב: "את כרטיס האשראי של החשוד מבלפור משטרת ישראל כבר חשפה מזמן".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!