ללא עוצמה יהודית

שקד תעמוד בראשות 'איחוד מפלגות הימין'

תמונה – פייסבוק איילת שקד
התפתחות פוליטית: יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ הודיע בציוץ בטוויטר, כי וויתר על המקום הראשון למפלגת 'הימין החדש' בראשות איילת שקד, שתוצב במקום הראשון ברשימת איחוד מפלגות הימין. האחדות בימין כרגע ללא ללא מפלגת עוצמה יהודית שהודיעו על ריצה משותפת עם מפלגת 'נעם' החדשה - פייגלין בתגובה: "יצא המרצע מהשק, נרוץ לבד" - חדשות

דרמה פוליטית: יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' הודיע בטוויטר כי הגיע להסכמות עם יו"ר 'הימין החדש' איילת שקד, והיא תעמוד בראשות 'איחוד מפלגות הימין' בבחירות לכנסת ה-22. "שמח לבשר ששוחחתי עם איילת שקד לפני דקות אחדות, הסכמנו כי מתוך אחריות לאומית ודאגה לממשלת הימין והציונות הדתית איילת תעמוד בראש איחוד מפלגות הימין. אחדות היא מטרה משותפת של כולנו, הערב נתכנס לסגור את פרטי הריצה המשותפת ונצא לדרך״.

וויתר על המקום הראשון
וויתר על המקום הראשון

.
יו"ר מפלגת 'זהות' הגיב על האיחוד בימין בדף הפייסבוק שלו: "חברות וחברים יקרים. יצא המרצע מהשק", על אף שבאופן אישי הבאתי בבחירות האחרונות הרבה יותר קולות מאילת ומנפתלי (שחלקו ביניהם את הובלת הימין החדש), ועל אף שידנו מושטת לחיבור כבר למעלה מחודש, העדיפה שקד לנהל משא ומתן עם כל המפלגות שמימין לליכוד, מלבד זהות", האשים משה פייגלין את איילת שקד.

עוד הוסיף פייגלין: "זהות תרוץ בעצמה, במלוא המרץ בכדי להבטיח שלמחנה החירות יהיה ייצוג מכובד מאוד בכנסת הקרובה. בכל הנוגע לטענות על פיצול קולות הימין – נא לפנות לאילת שקד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.