בחירות חוזרות

סקר חדש: 12 מנדטים לשקד, ליברמן מתחזק

תיקו בגושים: מסקר חדש שמפרסם הערב העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 עולה כי רשימת 'איחוד הימין החדש בראשות שקד' תקבל 12 מנדטים, ברק נופל וליברמן מתחזק - הסקר המלא

48 שעות לסגירת הרשימות לכנסת: מסקר 'מנו גבע' שפורסם הערב במהדורה המרכזית בחדשות 12 עולה, כי רשימת הימין החדשה בראשות איילת שקד, תקבל 12 מנדטים גם ללא איחוד עם עוצמה יהודית ופייגלין. מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' של אהוד ברק ומרצ, יורדים מ-9 מנדטים שקיבלו בסקר האחרון, ל-7 מנדטים שקיבלו בסקר החדש שפורסם הערב.

מפלגת כחול לבן והליכוד מתחזקים ועולים ל-30 מנדטים כל אחת. הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה מקבלת 11, ומפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן עולה ל-10 מנדטים.

עוד נשאלו בסקר, במקרה ומפלגת עוצמה יהודית ומשה פייגלין יצטרפו לרשימת הימין החדשה, התוצאות: הרשימה מתחזקת ועולה ל-13 מנדטים.

התוצאות המלאות:

כחול לבן 30
הליכוד-כולנו 28
הימין המאוחד +עוצמה יהודית+זהות 14
הרשימה המשותפת 11
ישראל ביתנו 10
יהדות התורה 8
ש"ס 7
המחנה הדמוקרטי 7
העבודה-גשר 5
לפי גושים
ימין 42
חרדים 15
מרכז שמאל 42
ערבים 11
ישראל ביתנו 10

הסקר נערך ע"י מכון מדגם וIPanel בקרב 505 מרואיינים במדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר 4.4%+
מועד איסוף הנתונים: 30 ביולי 2019

הבוקר הפיצו פעילי עוצמה יהודית את מספר הפלאפון של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', במטרה ללחוץ עליו לצרף את איתמר בן גביר מרשימת עוצמה יהודית לרשימת הימין החדשה בראשות שקד.

אמש, התפרץ אחד מחברי הבית היהודי באירוע של חברי המפלגה, וצעק נגד הצבת איילת שקד בראש הרשימה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.