"חרדים וכסף"

סוער ברשת: החרדים מאשימים את לפיד באנטישמיות

תמונה – מטה יאיר לפיד
מוטיבים אנטישמיים: החרדים מאשימים את יאיר לפיד באנטישמיות בעקבות סרטון בחירות שנוי במחלוקת, שפרסם הערב בחשבון הטוויטר שלו - לפיד בתגובה: "לא מוכן לקבל הטפות מוסר על אנטישמיות מאדון ליצמן שמגן על פדופילים" - מה דעתכם?

התגובה החרדית לסרטון של יאיר לפיד

זעם חרדי על סרטון בחירות מבוים שפרסם ח"כ יאיר לפיד מכחול לבן, בסרטון שפרסם לפיד רואים התכתבות מבוימת בין ראש הממשלה נתניהו לשרי הממשלה החרדים והימנים. שר הפנים אריה דרעי כתב בתגובה לסרטון: "אנטישמיות. אין מילה אחרת"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תקף בתגובה לסרטון: "קמפיין השנאה של יאיר לפיד הוא שיא חדש של אנטישמיות. מדובר בחציית קו אדום המזכיר תקופות אפלות בהן הוצגו יהודים כרודפי בצע והואשמו בהשתלטות על הקופה הציבורית".

ח"כ יאיר לפיד בתגובה לביקורת: "לא מוכן לקבל הטפות מוסר על אנטישמיות מאדון ליצמן שמגן על פדופילים. סרטוני בחירות מצחיקים, שמדברים על זה שנתניהו מוכן למכור את הכול תמורת החסינות שלו, זו לא אנטישמיות", הגיב לפיד לביקורת.

בוגי יעלון, יו"ר מפלת תל"ם ומראשי כחול לבן הגיב בריאיון לגלי צה"ל "זה לא הסגנון שלי ושל גנץ. נפלט ללפיד משהו שנצטרך לברר בינינו, אנחנו לא בעד שיח שנאה".

ח"כ ינון אזולאי תקף בתגובה לאתר בחדרי חרדים: "הטרול של המרשתת לפיד לא בוחל בשום קמפיין של הסתה כנגד הציבור המסורתי והדתי בישראל. כמוג לב מאחורי מקלדת מסתתר לו מר לפיד מאחורי גבם של הקמפיינרים בעלי ניחוח אנטישמי", תקף ח"כ מש"ס בתגובה לסרטון השנוי במחלוקת.

ח"כ ינון אזולאי
ח"כ ינון אזולאי

גם הגולשים לא נשארו אדישים וקראו לבני גנץ להפסיק לשתוק: "בני גנץ, אם אתה שותק על ההסתה המופרעת, הגזענית והאנטישמית הזו של שותפך הבכיר לפיד נגד החרדים ״החמדנים״, אתה לא פחות גרוע ממנו. שתיקה = הסכמה.", כתב יוסי אסולין

הבלוגר אדם גולד התייחס לסרטון וכתב: "דרעי וליצמן הם ממש לא כוס התה שלי, וכתבתי המון על תהליכים חיוניים שהחברה החרדית חייבת לעבור, אבל זה פשוט לא נתפס איך התועבה הרעילה והאנטישמית הזו של לפיד,עם הדימוי הגנרי של היהודי החמדן עם הכיפה והפאות, עוברת כאילו כלום. אשכרה התחתית של החבית, הכה בחרדים והצל את המולדת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!