רגב VS שקד

כתב 'הארץ' לרגב: "אוי מירי תראי מה מצאתי!"

שרת התרבות מירי רגב משיבה אש לטענות של השרה שקד הבוקר בגלי צה"ל, כי רגב הייתה זו שפעלה למנוע את הצטרפותה למפלגת הליכוד, לאחר שמפלגת הימין החדש לא עברו את אחוז החסימה - רגב לא שתקה ותקפה בחזרה - הגולשים הגישו לרגב תזכורת מתפקידה הצבאי בתקופת ההתנתקות - צפו בקרב הציוצים

מתקפות בנגמ"ש: יו"ר 'הימין המאוחד' איילת שקד, יוצאת הבוקר במתקפה נגד השרה מירי רגב בגלי צה"ל: "מירי רגב המציאה את המילה אופרטוניזם בפוליטיקה, מי שהתלבטה אם להתפקד למפלגת העבודה או לליכוד, דבררה את ההתנתקות בלהט וגם שיקרה שקיימת ברית בין בנט ללפיד. היא זו שפנתה לבכירים בליכוד ואמרה שהיא לא רוצה, היא פחדה ולא רצתה שאצטרף לליכוד". תקפה שקד את רגב.

התגובה של השרה רגב לא איחרה לבוא: "בוקר טוב, אני רואה שמשהו הצליח להוציא את איילת שקד משלוותה- האמת. האישה שעזבה מפלגה בגרעון אדיר חוזרת אליה אחרי מפלה בבחירות. אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודעת מה כן. איילת, הגיע הזמן שתגידי את האמת, מה לא עשית בשביל להגיע לליכוד ורוה״מ החליט שלא . בואי נראה מה יהיה בספטמבר ? תנסי שוב? איזו מפלגה תצא לך ברולטה הפעם?", הגיבה השרה רגב בציוץ בטוויטר.

רגב נגד שקד בטוויטר

כתב 'הארץ' חיים לוינסון היה שם כדי להזכיר לשרה רגב את תפקידה הצבאי בתקופת ההתנתקות: "בוקר טוב, אני רואה שמשהו הצליח להוציא את מירי רגב משלוותה- האמת. האישה שדיבררה בהתלהבות אין קץ את ההתנתקות משחקת אותה עכשיו תומכת ההתנחלויות וארץ ישראל השלמה. אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודע מה כן."

גם לכתב הארץ חיים לוינסון השרה לא שתקה והגיבה: "לוינסון, אני מבינה שאיילת שקד תדרכה. אבל אני במקומה הייתי מודאגת אם "הארץ" היה מנהל את דף המסרים שלי. כנראה אני עושה משהו נכון!"

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1161214067572400128?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!