הסתה נגד שומרי הסף?

ברק על מבקר המדינה: "משרת עלוב, סמרטוט רצפה"

תמונה – פייסבוק אהוד ברק
יו"ר המחנה הדמוקרטי אהוד ברק, יוצא במתקפה בוטה נגד מבקר המדינה מתניהו אנגלמן "המשרת העלוב של נתניהו, סמרטוט רצפה. ביזיון למוסד מבקר המדינה" - ח"כ ביטן: "מי שמתנהג כמו סמרטוטון זה הוא" - האזינו

ח"כ דוד ביטן הגיב בגל"צ: "כל מה שהוא עושה זה משמיץ אנשים, מי שמתנהג כמו סמרטוטון זה הוא, העם גירש אותו מהממשלה ומהכנסת, הוא ברח בכלל חמש שנים לניו יארק"

מתניהו אנלגמן מבקר המדינה - צילום: לע"מ)
מתניהו אנלגמן מבקר המדינה – צילום: לע"מ)

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב: "בושה וחרפה. שנים שאתם עושים קמפיין נגד הימין, כביכול כדי "לשמור על שומרי הסף", אבל ברגע ששומרי הסף לא עושים את מה שמתאים לכם אתם מכפישים אותם יותר מכולם. אולי אהוד ברק עוד לא הבין זאת, "שומר סף" זה לא שומר "רק לא ביבי". הגיע הזמן לשינוי אמיתי מול הרדיפה המתמשכת נגד ראש הממשלה." כתב קרעי בעמוד הטוויטר שלו.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב ותייג את משטרת ישראל: "הלו?!? איפה הזעזוע על ביזוי ״שומר סף״?! איפה המשטרה שפותחת בחקירה על ״העלבת עובד ציבור״? רק על ליהיא גרינר אתם חכמים?"

בעקבות הסערה פרסם אהוד ברק הבהרה:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!