"גבירתי ואדוני"

צפו: השופט מלצר זרק את סתיו שפיר החוצה

תמונה – ערוץ הכנסת
במהלך דיון סוער בוועדת הבחירות לכנסת ה-22, על פסילת מתמודדי עוצמה יהודית בנצי גופשטיין וברוך מרזל מהתמודדות לכנסת. סתיו שפיר לא הפסיקה לנאום, והשופט מלצר נאלץ לכבות לה את המיקרופון ולהוציא אותה החוצה מהוועדה - כך זה נראה

סתיו שפיר בתגובה: "הכהניסטים לא ישתיקו אותי. הפסקנו לפחד מכם. מי שהיה פחדן מספיק מול הכהניסטים, מי שנתן להם במה בכל תחנת רדיו וטלוויזיה, קיבל עכשיו עוד מפלגה מפלצתית שעקפה אותם מימין והשוותה להט"בים לנאצים. אפשר לנתק לנו את המיקרופון, אבל אף אחד לא יעצור אותנו במאבק על הדמוקרטיה הישראלית", כתבה שפיר לאחר הסערה.

אהוד ברק בתגובה זועמת בטוויטר: "להיאבק בכהניסטים בלי פחד – זה אומץ! כך בדיוק נראית מלחמה על הדמוקרטיה. סתיו שפיר עם כל האמת בפרצוף של הכהניסטים. בלי פחד, בין העיניים. חבורת הגזענים המשיחית לא מסתפקת באיומים על חייה, עכשיו הם מנסים להשתיק אותה. לא תצליחו."

להיאבק בכהניסטים בלי פחד – זה אומץ!כך בדיוק נראית מלחמה על הדמוקרטיה. סתיו שפיר עם כל האמת בפרצוף של הכהניסטים. בלי…

Posted by ‎Ehud Barak – אהוד ברק‎ on Wednesday, 14 August 2019

בתגובה לציוץ, בן גביר עוקץ את ברק: "ההצעה לסתיו שפיר לשמש כדוגמנית – עדיין בתוקף?" רמז לסרטון שהופץ בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות, בו נראה ברק שואל את שפיר לפני מספר שנים: "סתיו, יש לך חלום על קריירה של דוגמנית?".

כמו כן, הודיעה עו"ד איתמר בן גביר, כי יגיש תביעה נוספת נגד סתיו שפיר על סך חצי מליון ש"ח, לאחר שהשוותה אותו להיטלר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.