שר החוץ הבא?

ראש ממשלת יפן סירב לפגוש את לפיד

תמונה – לשכת יאיר לפיד
דיווח: יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיע הבוקר לביקור מדיני בהפתעה ביפן, ללא ידיעת משרד החוץ הישראלי. בגל"צ דווח, כי יאיר לפיד ביקש פגישה עם ראש הממשלה היפני, וסורב. - נתניהו בשירת התקווה באוקראינה

יאיר לפיד יצא לביקור מדיני קצר ביפן. במהלך הביקור ערך פגישות רישמיות עם שר החוץ טארו קונו, ושר ההגנה טאקאשי אייויא, בשיחות הבהיר לפיד לשר החוץ ולשר ההגנה את החשיבות שישראל רואה בביטול הסכם הגרעין עם איראן ויצירת מנופי לחץ ופיקוח כלל עולמיים על האיראנים. "ישראל צריכה לעשות עבודה טובה יותר בהסברה למדינות כמו יפן ולהדגיש כי הסכם הגרעין עם איראן מסכן את שלום העולם ואת שלום המזרח התיכון". אמר לפיד לאחר הפגישה.

התקווה באוקראינה: הבוקר: השתתף ראש הממשלה נתניהו ונשיא אוקראינה בטקס הנחת זרים באנדרטת קבר החייל האלמוני ובאנדרטת "הולודומור", בקייב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!