הממשלה הבאה?

ברק: לא רואה שום בעיה שטיבי יהיה בוועדת חוץ והביטחון

תמונה – המחנה הדמוקרטי
יו"ר המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, לא מתנגד לצירוף ח"כ אחמד טיבי לוועדת חוץ וביטחון - גנץ לפעילות השמאל הקיצוני 'עומדים ביחד': "אעשה מאמץ למנות שר ערבי" - צפו

יו"ר 'המחנה הדמוקרטי' אהוד ברק, (מפתיע) הבוקר בראיון למורן אזולאי באתר ynet, כנשאל על עמדתו בנוגע לאפשרות שח"כ אחמד טיבי יכהן בוועדת חוץ וביטחון

מוורן אזולאי: "האם למשל אחמד טיבי לגיטימי בעינך לכהן בוועדת חוץ וביטחון, לדוגמא?"

אהוד ברק: "הוא בהחלט לגיטימי, אני לא רואה בזה שום בעיה, היה כבר טענות כאלה, אגב היה כבר שר ערבי, רג'ב מג'עדלה".

كنا في المحكمة العليا اليوم في التماس الليكود وجماعة كهانا المطالبين بشطب القائمة المشتركة..בדיון בבגץ בעתירה לפסול את המשותפת ע׳י עוצמה יהודית והליכוד..

Posted by ‎Ahmad Tibi احمد طيبي‎ on Thursday, 22 August 2019

שרת התרבות מירי רגב הגיבה בציוץ בטוויטר, וצירפה סרטון של ח"כ אחמד טיבי מדבר על שהידים: "ברק אתה תארגן גם לאלפי שהידים להיות משקיפים בועדת חוץ וביטחון. ברק ירדת מהפסים .נקודה." כתבה השרה מירי רגב בתגובה לאהוד ברק.

הבוקר הפתיעו פעילות ארגון השמאל הקיצוני 'עומדים ביחד' את יו"ר כחול לבן בני גנץ, שיצא אליהם עם קפה חם והבטחה לטענתם, לעשות מאמץ למנות שר ערבי בממשלתו.

בפוסט שפורסם הבוקר בעמוד הפייסבוק של הפעילים נכתב: "הבוקר הגענו לביתו של גנץ לדרוש דבר פשוט – לא לצאת לוזר. בני גנץ השיב לקריאתה של גדיר האני, חברת הנהגת תנועת עומדים ביחד, ואפילו הבטיח: "אעשה מאמץ להכניס שר ערבי לממשלתי, מתוך או מחוץ לרשימות. זה צעד חשוב מצידו של גנץ, אבל עדיין לא מספיק. הציבור הערבי הוא חלק בלתי נפרד מאזרחי המדינה, ואנחנו לא מסתפקים במאמץ, אנחנו דורשים לכלול את הציבור הערבי בכל ממשלה עתידית. גנץ עשית צעד חשוב, הגיע הזמן לצעד נוסף. שותפות יהודית-ערבית היא הדרך היחידה שתביא לשינוי אמיתי, צדק חברתי ושלום. אנחנו קוראים לגנץ להתנהג במנהיגות, ולדמיין עתיד עם שר ערבי בממשלה. אז גנץ תחליט. או שאתה מנהיג שפונה לשותפות ושלום, או שאתה לוזר." נכתב בפוסט שפורסם בפייסבוק.

הבוקר הגענו לביתו של גנץ לדרוש דבר פשוט – לא לצאת לוזר.وصلنا هذا الصباح إلى منزل غانتس لمطالبته بشيء بسيط، ألا يكون…

Posted by ‎עומדים ביחד نقف معًا‎ on Sunday, 25 August 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!