גזענות?

רם בן ברק על ימין ושמאל: "הם שחורים, אנחנו לבנים"

תמונה – צחי דבוש/גל"צ
תגובות זועמות במערכת הפוליטית נגד סגן ראש המוסד לשעבר ח"כ רם בן ברק, שאמר אמש בשבת תרבות "תקרא לזה שחור לבן, הם שחורים ואנחנו הלבנים" - צפו

בכיר מפלגת כחול לבן, רם בן ברק, מסעיר את המערכת הפוליטית בצד הימני של המפה, בעקבות אמירה שנויה במחלוקת שאמר בראיון לצחי דבוש בשבת תרבות: "אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד יצא להגנת רם בן ברק וצייץ בטוויטר: "אפילו במונחים של הליכוד המתקפה על דבריו של רם בן ברק היא מכוערת ושיקרית. זה אפילו לא להוציא דברים מהקשרם, זה סתם להמציא הקשרים מתוך רישעות. מחזק את רם ומאמין בו."

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "עוד התבטאות אומללה של אנשי מפלגת לפיד-גנץ נגד מצביעי הליכוד. אחרי שקראו לנו מנשקי קמעות ומזוזות, אחרי שקראו לנו בבונים, עכשיו ח״כ רם בן ברק מכנה את מצביעי הליכוד ״שחורים״.

יו"ר ש"ס אריה דרעי מיהר לשגר תגובה זועמת על הדברים, בדרישה לראשי כחול לבן להתנער מהאמירות: "גזענות עדיין כאן, חיה ובועטת, לצערנו. ח״כ רם בן ברק תתבייש! לכנות אנשים שחורים, כי הם בוחרים להצביע למפלגה שאינה נראית לך? פעם בבונים, פעם מנשקי קמעות וכעת שחורים. ראשי כחול לבן, תתנערו מהאמירה הגזענית והחמורה של חבר רשימתכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.