"תקשורת בולשביקית"

צפו: נתניהו במתקפה נגד גיא פלג וסדרת "הנערים"

תמונה – הליכוד
שוב: רה"מ נתניהו ממשיך במתקפה נגד פרשן חדשות 12 גיא פלג, ובעלי ערוץ 12. אמש הוחלט להצמיד אבטחה צמודה לגיא פלג, בעקבות 'הממים' והמתקפות של תומכי ימין נגדו ברשתות החברתיות - צפו

שידור חי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו>>

אתם כאן? פותחים את השבוע בשידור חי >>

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Saturday, 31 August 2019

ראש הממשלה נתניהו פתח את השבוע במתקפה נגד ערוץ 12 בשידור חי בפייסבוק שלו: "קיבלתי הרבה תגובות על הפוסט שפרסמתי על הסדרה ״הנערים״. ראינו כאן ש״קשת״ וערוץ 12 עשו דבר שלא ייעשה. הם הקדישו סדרה שלמה להשחרת ישראל, תעמולה מחרידה. זה בלתי נסבל."

עוד תקף נתניהו: "אני לא מופתע כי ״קשת״ משחירים את דמותי כל יום, כמו שהם משחירים את דמותה של ישראל. הם תקפו אותי גם אמש באולפן שישי, אפילו את הדיווח שלהם הם עיוותו. – הם עושים לי משפט שדה ערב בחירות, ניסיון להשחרה של הפרקליטות והתקשורת כדי להטות את תוצאות הבחירות. כל הדבר הזה קורס, הוא אידיוטי לחלוטין. מי עושה את זה? זה לא רק גיא פלג, הוא בובה, זה בפועל הרביעייה הסודית שמושכת בחוטים – אבי וייס מנכ״ל חדשות 12, אבי ניר שמוביל את ״קשת״, דרורית ורטהיים, יצחק תשובה – אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית. למה אתם חושבים שהם מתגייסים נגדי? כי אני מנסה לשבור את המונופול שלהם."

"אבי וייס מנחה את פלג ואת אברמוביץ׳. והם מדברים על עיתונות חופשית בזמן שהם מגוייסים לחלוטין לעשות פיגוע לדמוקרטיה הישראלית. התשובה היא בקלפי – צאו החוצה, תבואו ותביאו את מצביעי הליכוד, אסור להישאר בבית אחרת נקבל את גנץ ולפיד כמפלגה הגדולה. בשבוע האחרון העירו אותי כל לילה בטלפון האדום. אני חושב כל לילה על הילדים שלנו ועל החיילים שלנו. אני מאחל לכל הילדים בהצלחה הרבה מחר"

פרשן חדשות 12, עמית סגל, הגיב בטוויטר לטענות של נתניהו נגד בעלי ערוץ 12: "בהמשך לדבריו של ראש הממשלה על אבי וייס שלדבריו מפעיל יחד עם אבי ניר ודרורית ורטהיים את גיא פלג כבובה שלו, אני רוצה להתוודות על הנחיה שקיבלתי מאבי וייס: ב-2014 הוא אמר לי ״תביע יותר את העמדות שלך. זה מה שהצופים מצפים מאיתנו וממך״."

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב לעמית סגל: "או זה מה שהיה חסר! גיא פלג כבר 10 שנים שופך את הדם של ראש הממשלה! משקר ונתפס בשקר כבר 4 פעמים לא מתנצל! היה אתמול מופע אימים באולפן שישי! ומי ישב ושתק כמו דג וידע שבעניין נתניהו והחקירות אוי לו ואבוי לו אם יצייץ מילה! כמובן! אבל על אבי וייס צריך להגן המסכן! אם הוא ככ רוצה לתת פתחון פה לימנים למה חוץ ממך אין ימני אחד (בטח שלא חילוני) בערוץ המתועב הזה? למה הימין הוא לפחות 60% מהציבור הימני אבל 0.009% בערוץ 12? אה יש עוד ימני בערוץ 12! מנחם הורוביץ שנתנו לו לסקר יוגורטים בתוכנית חיסכון"

יאיר לפיד הגיב לשידור החי של ראש הממשלה נתניהו בפייסבוק: " בזמן שיש התראות על חדירת חוליות בדרום וכוננות פיגוע של חיזבאללה בצפון, ראש ממשלת ישראל עלה לשידור חי וקרא להחרים את ״נינג׳ה ישראל״. אתם קולטים באיזו רמת טירלול האיש נמצא?"

ראש הממשלה נתניהו, תקף בשידור חי את התקשורת ואת סדרת "הנערים ששודרה לאחרונה: "ערב ערב אני רואה את הגנץ טי.וי, פייק חדשות 12, שכל ערב מביאים רסיסי קטעים מחקירות אבל הם לא מביאים את הכל ורק מנסים להוציא מילה פה ומילה שם. הם לא מביאים את כל מה שסותר לחלוטין את מה שהם אומרים. הם פשוט עוסקים בתעמולה סובייטית, כל מה שהם עושים זה תעמולת בחירות שקרית. הליכוד יגיש לשופט מלצר בקשה לעצור את ההדלפות הפליליות האלה, כי כל הדלפה כזאת דינה הוא שלוש שנות מאסר. "

עוד תקף נתניהו: "ערוץ 12 עושים את התעמולה הזאת כדי לבלבל את הציבור משאלת הבחירות – מי יהיה ראש הממשלה ומי יוביל את המדינה. אם בימין מתלוננים על השקרים של חדשות 12 – זו ״הסתה״ ואם השמאל מתלונן זה חופש ביטוי. לכל אזרח יש זכות להביע את דעתו ולא יסתמו לאף אחד את הפה."

"ערוץ 12 משדר עכשיו סדרה בשם ״הנערים״. בחצי פרק הראשון הם מדברים על רצח 3 הנערים, אבל בכל שאר הפרקים הם לא עוסקים ב-3 הנערים אלא רק בהכפשת ישראל והשחרת ישראל. זה לא מפתיע אותי כי גם אותי הם משחירים כל יום. ככה נראית טלוויזיה שמאלנית וסובייטית וזה לא מפתיע אותי שזה מגיע בדיוק לפני הבחירות."

יו"ר כחול לבן הגיב בעמוד הטוויטר שלו: "אז עכשיו מצמידים מאבטח לגיא פלג. כשראש הממשלה מסית באופן קבוע נגד התקשורת ומעלה סטטוסים נגד כתבים – אלימות הופכת מעניין של "אם" לעניין של "מתי". נתניהו, האלימות מרימה ראש ויש לך אחריות לכך. אתה ושליחך צריכים לעצור לפני שיהיה מאוחר מידי. צא וגנה בפומבי כל אלימות שהיא."

אהוד ברק כתב בתגובה: "אלימות ואיומים – תוצאה ישירה של הסתה! נתניהו והפרזיט הצעיר משתלחים בעיתונאי האמיץ גיא פלג, טופלים עליו כינויי גנאי ולוחצים לפיטוריו – זו הסתה והתנכלות. בדיוק כמו ההסתה שהובילה לרצח יצחק רבין. 'איש חלש שעושה שטויות' ממשיך להסית, ואנחנו משלמים את המחיר. חרפה."

זאת לא תגובה טבעית, זאת לא התפרצות רגשות ספונטנית, זאת שיטה.שנאת מוות | שני עד רביעי, 02-04.09 בשעה 21:00 | HOT8 |

Posted by HOT8 on Wednesday, 28 August 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!