ספין המצלמות?

נתניהו מלונדון ויאיר בטוויטר: "מה פתאום אתם מתנגדים למצלמות?"

תמונה – הליכוד
בדרך לארץ: ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא במתקפה נגד הערעור של מפלגות השמאל לבית המשפט העליון נגד הצבת מצלמות בקלפיות "הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת אמיתית של הקולות, אנחנו לא ניתן שיגנבו לנו את הבחירות" - יאיר נתניהו על עיתון 'ישראל היום' "לא הוכחתם שאתם לא ביביתון, הוכתם שאתם אישה מוכה" - צפו

אירן, בחירות ועדי מדינה: "אני חוזר עכשיו אחרי פגישה חשוב עם ראש ממשלת בריטניה, ועם מזכיר ההגנה האמריקני, דנו על כל האיומים והאתגרים"

מאירן למצלמות: "עכשיו שאלו אותי העיתונאים פה מה פתאום אתם רוצים את המצלמות בקלפיות. אני אומר להם: מה פתאום אתם מתנגדים למצלמות? איך יכול להיות שמתנגדים בכלל למצלמות? הצבת מצלמות מונעת גניבת בחירות."

"גנץ ולפיד מגישים ערעור נגד הצבת מצלמות. אנחנו יודעים למה. הם אמרו שהם מתכוונים לעשות קואליציה, ממשלת שמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שיהיו שרים בממשלה שלהם. הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת קולות אמיתית וטוהר הבחירות. אנחנו אומרים תשימו מצלמות בכל הקלפיות, של כולם, של הליכוד, של כולם, ושהמשקיפים יהיו כל אחד עם מצלמה בדיוק כמו שיש בגני הילדים בבתי ספר בסופרמרקטים. פתאום, באולם הקלפיות אסור שיהיו מצלמות?"

ממצלמות לחקירות: "איך אפשר בכלל להסביר את זה? ולנמק את זה? ואיך אתם יכולים לבוא איזשהו גורם פוליטי או משפטי ולהתנגד בתוקף לדבר שהוא כל כך בסיסי? אלא אם כן מישהו רוצה כאן שהליכוד יפסיד. רוצים לגנוב לנו את הבחירות. אנחנו לא ניתן שיגנבו את הבחירות. ראיתי הבוקר עם הסיפור המזעזע בידיעות אחרונות שפירסמו איזה אמצעים הפעילו על עדי המדינה, פשוט בסחיטה ובאיומים. ממש כמעט באלימות. אומרים להם: אם אתם לא תגידו את מה שאנחנו רוצים, אם אתם לא תתנו לנו את הראש של נתניהו – אנחנו פשוט נהרוס לכם את המשפחה תחשבו על המשפחות שלכם, על הילדים שלכם."

"ממש סחיטה באיומים. והם מנחים אותם ועדי המדינה אומרים: אנחנו לא רוצים לשקר. אז הם מנחים אותם מה להגיד כדי להוריד מהם את הלחץ. זה דבר שקשה להאמין שבמדינה דמוקרטית כמו שלנו עושים דברים כאלה אבל זה אומר לכם: כל התיקים האלה זה תיקים שמבוססים על עדי מדינה. והם יקרסו. לא יישאר מהם זכר. אבל אני חושב שהדבר הזה צריך להטריד. וכשזה יקרוס, כשכל זה יקרוס, מי יתן על זה את הדין?"

יאיר נתניהו הצטרף לסערה ותקף חזיתית את עיתון 'ישראל היום': "חחחח שקד שחתומה על חוק ישראל היום ולפיד שנפגש עם נוני וקידם את החוק וקיבל ממנו שערים? לא הוכחתם שאתם לא ביביתון הוכתם שאתם אישה מוכה". עוד הוסיף יאיר: "מתגלה היום שגנבו את הבחירות הקודמות בזיופים במגזר הערבי. שסחטו באיומים את עדי המדינה. ומה שמעניין אותכם זה צילומי דוגמנות לאיילת ויאיר לפיד?!. אם אספר מה שמעתי בטעות שעמדתי ליד שקד וליברמן בהתלחששות שלהם במסיבת יום העצמאות של ברק רוזן בהרצליה אחרי הבחירות, האדמה תרעד."

https://twitter.com/BiBiPhoenixBot/status/1169898001512329216?s=20

ח"כ יועז הנדל מכחול לבן תקף את נתניהו: "צריך לומר את האמת: נתניהו לא רוצה פיקוח על הבחירות אלא כאוס. אם בליכוד רוצים היו מצטרפים להצעת החוק שהצענו לפיקוח ממלכתי על הקלפיות.
רק המדינה תפקח או תפעיל מצלמות, לא ועד קהילה/ חמולה/מפלגה. אנחנו לא בגולה שבה כל אחד עושה מה שהוא רוצה. מפלגת שלטון לא יכולה לנהוג כמו שטייטעל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!