דליפות מחקירות

נחשף: אדלסון על שרה נתניהו "היא משוגעת לגמרי"

תמונה – ארכיון עמוס בן גרשון לע"מ
לא נעים: חדשות 13 חושף הערב תמליל מביך מחקירת הזוג שלדון ומרים אדלסון - הגברת מרים אדלסון אמרה לחוקרי המשטרה: "מפריע לי שיש ראש ממשלה כזה שיש לו אישה שקובעת הכול" - בעלה שלדון אדלסון אמר בעדותו בפני חוקרי המשטרה: "היא משוגעת לגמרי. היא הייתה כפייתית לאיך שהיא נראית." - יאיר נתניהו בתגובה לעיתונאי אביעד גליקמן: "שאלוהים ישלם לך" - צפו

יאיר נתניהו הגיב בתגובה לאביעד גליקמן כתב חדשות 13: "שאלוהים ישלם לך על השפיכות דמים שאתה עושה ערב ערב למשפחה שלמה. לא מתייחס בכלל לתוכן השקרי ומה הסיבות שלא אפרט לשקרים האלה. אתה כתב לענייני *משפט* ולא בעל טור רכילות של ליאורה! איך למען ה זה מעניין אותך ולא קבלת מליונים של ברק על וקסנר."

"איך זה ולא שחיתות של 50 מליון על חשבון משלם המסים של אלשייך וגנץ. איך לא יאיר לפיד ונוני מוזס בקידום חוק ישראל היום, איך לא הגילויים של סוף השבוע על הוצאת עדות שקר מעדי המדינה ע״י אלימות ובריונות ונסיון זהה לאלוביץ שישקר כדי שיניחו לו. איך לא על הטענה של השופט רוזן שאדונך שי ניצן שיבש הליכי חקירה לדנינו" כתב יאיר בכאב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.