עדכון קצר

לפיד בתגובה לאיום ברצח: "אני לא פוחד מאף אחד"

תמונה – דוברות כחול לבן
המועמד לחצי ראשות ממשלה מטעם מפלגת כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, מפרסם פוסט בפייסבוק בו הוא מתייחס לממשלה הבאה שתוקם ועל ההאזהרה שקיבל בפייסבוק: "״בסוף״, כתב לי פה אתמול מישהו, "יורידו אותך כמו שהורידו את רבין״. אני לא פוחד מאף אחד" - הפוסט המלא

הפוסט המלא

"המטרה של ממשלת אחדות חילונית ליברלית – היא אחדות –

״בסוף״, כתב לי פה אתמול מישהו, "יורידו אותך כמו שהורידו את רבין״. אני לא פוחד מאף אחד, אבל זוהי תזכורת. למקום שאליו הגענו. לעומק הקרע. זו התשובה למה אנחנו רוצים ממשלת אחדות חילונית ליברלית – כי הגיע הזמן לתיקון."

"ישראל היא מדינה יהודית. היא צריכה להישאר כזו. אלא שאנחנו צריכים להרחיק את הדת מהפוליטיקה. היהדות צריכה להיות מה שמחבר בינינו, לא מה שמפריד. "אם המתנה הגדולה ביותר שאלוהים נתן לנו היא החופש״, כתב הרב ג'ונתן זקס, "הוא אינו יכול לבסס את מעמדו על כפיה״."

"הרצון להקים ממשלת אחדות חילונית ליברלית אינו פסילה של אף אחד. אני נגד פסילות וחרמות, אבל מה זה קשור להליך הפוליטי? לפני ארבע שנים הפסדנו בבחירות. הלכנו לאופוזיציה. לא חשבתי לרגע שפוסלים אותי. איש מאתנו לא אמר שמדובר בשנאה או הסתה. ככה זה פוליטיקה. כשאתה מנצח, אתה מקים ממשלה. כשאתה מפסיד, אתה הולך לאופוזיציה."

"ארבע השנים האחרונות צרובות בי. הסתכלתי מהאופוזיציה על הדרך האדנותית, הבוטה, שבה נהגו בנו אנשי הקואליציה. על הזלזול המופגן. נשבעתי לעצמי שנהיה אחרים. אם ננצח, אמרתי, נטפל גם בבעיות של אלה שיהיו בצד השני. בכל הציבורים. בכל המגזרים. גם אלה שלא יהיו חלק מהממשלה. זו חובתנו. זה מה שנעשה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.