סחטנות?

ליברמן מעדכן: "ויכוח ילדותי מי יכהן ראשון"

תמונה – דוברות ישראל ביתנו
מחר ייפגש עם גנץ: יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מעדכן בפייסבוק על החלטתם לא להמליץ על אף אחד: "מה שמפריד בין הקמת ממשלה כזו לבין בחירות חדשות, זה ויכוח ילדותי בין נתניהו לבין גנץ מי יכהן כרה"מ ראשון. אני מקווה שנשיא המדינה יקח את ההובלה ויתווך בין השניים, ומצדי שיטילו מטבע מי יהיה הראשון." - הפוסט המלא

שידור חי: מפלגת ישראל ביתנו בבית הנשיא ריבלין

Posted by ‎באזזנט‎ on Sunday, September 22, 2019

היום בערב התקשר אליי בני גנץ ולבקשתו נקבעה פגישה למחר אחר הצהריים בתל אביב.

הפוסט המלא

1. בישיבת סיעת "ישראל ביתנו" הגענו להחלטה לא להמליץ לנשיא על אף אחד מהמועמדים להרכבת הממשלה. ההבטחה שלנו לבוחר היתה שהראשון מבין המועמדים שיכריז שהוא תומך בהקמת ממשלה ליברלית רחבה עם שלוש המפלגות: "הליכוד", "כחול לבן" ו"ישראל ביתנו", עליו נמליץ לנשיא. מה שקרה מיד לאחר הבחירות הוא שנתניהו הקים את "גוש ההלכה" וגנץ מנסה בכל דרך לשמר את האופציה להקים ממשלה צרה עם החרדים והרשימה המשותפת. היעד של "ישראל ביתנו" היה ונותר להקים ממשלה ליברלית רחבה עם "הליכוד" ו"כחול לבן", ללא החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת ומרצ.

2.אני רוצה להדגיש, המפלגות החרדיות הן יריב פוליטי ולא אויב. לעומת זאת הרשימה המשותפת היא גיס חמישי, המנסה להרוס אותנו מבפנים והמקום שלהם בפרלמנט ברמאללה לא בכנסת ישראל.

3. בימים האחרונים שמעתי פרשנים שונים ומשונים שטוענים ש"ישראל ביתנו" מערימה קשיים ושולפת שפנים חדשים מהכובע. כל הדרישות שלנו היום פורסמו ברבים לפני הבחירות ולאורך כל קמפיין הבחירות, ואנחנו מתכוונים לעמוד בהתחייבויותינו לבוחר.

4. כפי שהבטחנו לציבור, "ישראל ביתנו" תעשה הכל על מנת לכפות על שתי המפלגות הגדולות הקמת ממשלה ליברלית רחבה. מה שמפריד בין הקמת ממשלה כזו לבין בחירות חדשות, זה ויכוח ילדותי בין נתניהו לבין גנץ מי יכהן כרה"מ ראשון. אני מקווה שנשיא המדינה יקח את ההובלה ויתווך בין השניים, ומצדי שיטילו מטבע מי יהיה הראשון." כתב ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו

נתניהו מגיב על המלצת הרשימה המשותפת להטיל על בני גנץ את הרכבת הממשלה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.