בלי חרדים

גנץ לנתניהו: "בלי ספינים ובלי בלוקים"

תמונה – כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, תוקף את נתניהו ודורש משא ומתן בלי הבלוק הימני שמייצג ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו לא "רק לא ביבי", אנחנו מחפשים לפעול נגד השחיתות ולא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שכנגדו כתבי אישום פעילים. אני קורא מכאן לנתניהו והליכוד בואו למשא ומתן על תוכן, ובלי תנאים מוקדמים, בלי ספינים ובלי בלוקים" - צפו

הצטרפו לשידור החי לעדכון שלי על ההתפתחויות האחרונות

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Thursday, September 26, 2019

בפתח דבריו אמר גנץ: "לא על השררה באתי לדבר, אלא כמעט אך ורק על המדינה. מדינת ישראל נמצאת באחת התקופות המאתגרות ביותר שלה. אתגרים חיצונים שימשיכו ויתקיימו, אירן תמשיך לאתגר ולאיים על יציבות האיזור. המדינות השכנות שלנו כמו לבנון וסוריה המהוות בסיס איראני קדמי."

אנחנו לא "רק לא ביבי", איננו תוקפים איש ברמה אישית, אנחנו מחפשים יושרה ציבורית. אנחנו מחפשים לפעול נגד השחיתות ולא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שכנגדו כתבי אישום פעילים. על בסיס אלו אני קורא מכאן לשיח על תוכן ועל מהות עם הליכוד המפלגה השניה בגודלה. מדובר במשא ומתן שענייניו תוכן ולא תפירת חליפות ובניית בלוקים פוליטיים וייצוגם, נהיה שם ובחפץ לב. אנו מבקשים לייצור בניין של אחדות, ואת זה הם מונעים כשהאבנים הגדולות, שני המפלגות הגדולות ניצבות קודם, כי הן אלו שישאו את המבנה כולו"

עוד הוסיף גנץ: "קודם כל שתי המפלגות הגדולות צריכות לסכם קווי יסוד, ולאחר מכן יצטרפו המפלגות הנוספות עם קווי התוכן החשובים להם, אם כך תהיה הדרך נדע להגשים ולצמוח ביחד. נתניהו היה זה שהקדים את הבחירות לכנסת ה-21, היה זה שהוביל אותנו לבחירות לכנסת ה-22, ואוליי הוא גם היחידי, שיש לו אינטרס להוביל אותנו לבחירות נוספות, בחירות שעשויות להביא לשבר בין האזרחים והמדינה"

"אני קורא מכאן לנתניהו והליכוד בואו למשא ומתן על תוכן, ובלי תנאים מוקדמים, בלי ספינים ובלי בלוקים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.