כנסת רועשת

עדכונים: לפיד מוותר – נתניהו לא

תמונה – מפלגת כחול לבן
דיווח דרמטי: יאיר לפיד מוותר על הרוטציה אם גנץ יצליח להרכיב ממשלת אחדות ובתנאי שגנץ ראשון - נתניהו דוחה את הדרישה לכהן שני ברוטציה "אני לא מתכוון להיענות לבקשה הזו" - צפו


צילום: ערוץ הכנסת

בפתח ישיבת 'סיעת כחול לבן' בכנסת תקף בחריפות יאיר לפיד את נתניהו: "בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום עומד בינינו לבין ממשלת אחדות לאומית. המדינה הזו צריכה ממשלת אחדות בראשות כחול לבן, עם הליכוד, עם ליברמן, עם העבודה. אנחנו לא נשב תחת ראש ממשלה עם כתב חשדות או כתב אישום. בשביל ממשלת אחדות אני מוותר על הרוטציה. הרבה יותר חשוב לי שתהיה אחדות בעם. שלא יהיו בחירות. שהמדינה הזו תתחיל תהליך של ריפוי. של איחוי פצעים. של שינוי סדרי עדיפויות."

https://twitter.com/yairlapid/status/1179731372191162374?s=20

ראש הממשלה נתניהו הגיב בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, לדרישות של גנץ לכהן ראשון בראשות ממשלת האחדות "אנחנו נמצאים במאמץ גדול, אני עושה אותו בימים האחרונים, לנסות להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהבוחר החליט וזה מה שנכון. זה דבר מובן מאליו. לדמוקרטיה יש דרך לבטא את עצמה וזה בהחלטות הציבור בבחירות. למעלה ממיליון איש בחרו בי להנהגת הליכוד ולראשות הממשלה. עוד מיליון אזרחים הוסיפו את תמיכתם דרך מפלגות אחרות שגם תמכו בי.

"זה לא מספיק כדי להרכיב ממשלה ואין ברירה אלא לעשות את רצון העם ולהקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. גנץ מנסה לברוח מזה וגם לשנות את ההליך הדמוקרטי. אנחנו צריכים ללכת יחד, אם נלך יחד נראה ישועות לעם ישראל בעת הזאת."

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא לנתניהו לא להתבצר בתפקידו ואיחל לו לא לשבת מאחורי סורג ובריח


צילום: ערוץ הכנסת

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.