חלום של מיליונר

ברקת: "אני אהיה רה"מ" – קינג: "הוא שמאלני"

תמונה – סלפי
חבר מועצת העיר ירושלים, אריה קינג, יוצא במתקפה נגד ראש עיריית ירושלים לשעבר, וכיום בכיר הליכוד ח"כ ניר ברקת, שהכריז הבוקר בראיון לידיעות אחרונות, כי אחרי נתניהו הוא יהיה ראש הממשלה, "בגלל שמאלנים כמו ברקת,הנגבי ועוד....אני לא הייתי ולא אהיה חבר בליכוד" - הפוסט המלא

ח"כ ניר ברקת הכריז הבוקר בראיון לידיעות אחרונות, כי הוא יהיה ראש הממשלה לאחר עידן נתניהו, ״לא אתמודד מול נתניהו אפילו במחיר הפסד. אני מאחל לו אריכות ימים בתפקיד. בבוא העת, כשיחליט לפרוש, אני אהיה ראש הממשלה הבא״.

מסרון שהופץ הבוקר לחברי הליכוד ככל הנראה בתגובה להכרזתו על ירושת כסא נתניהו

חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג יוצא במתקפה ברשת נגד ראש עיירית ירושלים לשעבר ברקת, איתו הוא נמצא במערכת יחסים עכורה: "כל מי שחבר בתנועת הליכוד ומגדיר עצמו ימני, כלומר: נגד חלוקת ירושלים. נגד נסיגות ביהודה ושומרון. בעד אכיפת חוק שוויונית לערבים כמו על היהודים. בעד בניה מסביבית ליהודים במזרח העיר. נגד בניית שכונות חדשות לערבים בירושלים." כותב קינג

עוד כותב קינג לחברי הליכוד: וכל חברי הליכוד הדתיים והחרדים, כלומר: נגד כניסת הרפורמים לכל מנגנוני החינוך והתרבות. נגד חדירת נוצרים לכלל תחומי החיים שלנו. בעד שמירת קדושת הכותל המערבי לכל אורכו. בעד שמירת השבת במרחב הציבורי.

"וכל חבר ליכוד שרוצה כלכלה משגשגת בישראל, כלומר: נגד הסתמכות של ברקת על זוג ליצנים מארצות הברית,שעל 'תורתם הכלכלית' מסתמך ברקת וכך הביא לריסוקה של ירושלים. נגד הוצאות מוגזמות על יחסי ציבור, עורכי דין, פרסומים וזאת על חשבון עשייה בשטח ועזרה לפרט. נגד שפיכת זבל ברחובות עיר הבירה, במטרה לקדם פוליטית את עצמך. נגד יצירת מאבקי-דמה "עקרוניים" (נגד נתניהו,נגד אלקין,נגד כחלון…וכו'), במטרה לקדם את עצמך ותוך פגיעה בתושבי עירך."

שרה נתניהו בטקס היוקרתי של ניר ברקת להשקת ספרו "רץ למרחקים ארוכים"

קינג מוסיף ותוקף: "בגלל שמאלנים כמו ברקת,הנגבי ועוד….אני לא הייתי ולא אהיה חבר בליכוד, אבל אני בהחלט פונה אליכם, חברי הליכוד שמאמינים שביכולתכם להשפיע על עתיד המפלגה שלכם, חברי מרכז הליכוד שהנושאים הנ"ל קרובים לליבם, אני קורא לכם להתאחד אל מול איש השמאל ומי שחשב וחושב רק על עצמו למן הרגע הראשון שנכנס לפוליטיקה, תוך פגיעה באינטרס של העם היהודי!"

לסיום פונה קינג לחברי הליכוד: "אתם חייבים להתאחד מול איש השמאל, ניר ברקת. לפרטים נוספים על מסוכנותו של האיש לעתידו של העם היהודי, של ארץ ישראל השלמה ושל ירושלים המאוחדת, פשוט תשאלו פה בהודעה ותקבלו בלי נדר, מענה מהיר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.