חשבון נפש

יאיר נתניהו: "התרענו שיש חומרים אינטימיים *מאוד*"

תמונה – יאיר נתניהו
יאיר נתניהו מגיב ליועץ התקשורת של בני גנץ, רונן צור, שכתב על סערת החרמת הפלאפונים של יועצי נתניהו: "מי ששמח לאידם של אחרים, סופו שאחרים ישמחו לאידו. לקח למנהיגים, לקח ליועצים, לקח לבני אדם להישאר תמיד בני אדם" - פוליטי

יועץ התקשורת של בני גנץ התייחס ברמז להחרמת הפלאפונים של יועצי נתניהו, שהפיקו בתקופת הבחירות קמפיין שלם על פריצת הפלאפון של בני גנץ: "מי ששמח לאידם של אחרים, סופו שאחרים ישמחו לאידו. לקח למנהיגים, לקח ליועצים, לקח לבני אדם להישאר תמיד בני אדם.", כתב צור.

יאי נתניהו, בנו של ראש הממשלה שהיה מעורב פעיל מאוד בקמפיין הליכוד לא נשאר חייב והגיב: "אוקיי בוא אסביר לך לאט שתבין. לא שמחנו שהאיראנים פרצו לטלפון של גנץ. התרענו בפני עם ישראל שהוא נתון לסחיטה מצד מדינה שרוצה להשמיד אותנו, בגין חומרים אינטימיים *מאוד* שנמצאים בידם (כפי שפורסם כבר בתקשורת האמריקנית). פה מדובר על פקידים של *מדינת ישראל* שלוקחים באופן בלתי חוקי"

עוד כתב יאיר: "פלאפון של *אזרח ישראלי*. ההצדקה לפגיעה אנושה כזו באזרח בניגוד לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, אמורה להיות שמורה לפיענוח מקרי רצח או אונס, ולא לברר איזה דיג׳יי הזמינו לאוטו גלידה של חבד עם הרמקולים. אם המשטרה תחרים יום אחד את הפלאפון שלך, אתה קופץ מהגג למחרת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.