בחירות שלישיות?

ליברמן נגד נתניהו: "העם לא יסלח לו"

תמונה – דוברות ישראל ביתנו
ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו: "נתניהו מוביל אותנו לבחירות בפעם השלישית והעם לא יסלח לו" - בנט לגל"צ: "אם נצא לבחירות שלישיות הימין יתרסק במימדים היסטוריים" - האם בנט בדך לממשלת גנץ? - פוליטי

ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את ראש הממשלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו: "נתניהו מוביל אותנו לבחירות בפעם השלישית והעם לא יסלח לו. כבר 48 ימים עברו מאז הסתיימה מערכת הבחירות עם אמירה חד משמעית של העם, הרוצה בהקמת ממשלת אחדות ליברלית. לצערי הרב, ישנם גורמים המנסים בכל דרך לטרפד הקמת ממשלה ובמקום להתמקד במהות מתעסקים בעניינים אישיים."

עוד כתב ליברמן: "מאז ה- 17 בספטמבר "ישראל ביתנו" דחתה הצעות שונות שהגיעו אליה למהלכים חד צדדיים, שיכולים לפגוע במו"מ להקמת ממשלה, כגון תמיכה בחוק המונע מח"כ שיש נגדו כתב אישום להציג מועמדות לראשות הממשלה ולהחליף יו"ר כנסת בתקופת ביניים. עשינו זאת משתי סיבות:1. אנו מתנגדים בתוקף למהלכים חד צדדיים שנויים במחלוקת בתקופת מעבר, טרם הקמת קואליציה.2. מדובר בחוק פרסונלי, גישה שאנו ב"ישראל ביתנו" מתנגדים לה באופן עקרוני."

עוד כתב ליברמן: "על מנת לזרז את מהלך הרכבת הקואליציה, "ישראל ביתנו" הציעה מתווה להקמת ממשלת אחדות, כאשר ברוטציה בנימין נתניהו יכהן ראשון כרה"מ. פנינו לליכוד בכתב ובעל פה בהצעה לפתוח במו"מ קואליציוני אך לא זכינו למענה. המסקנה היחידה ממשיכת הזמן היא שנתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות נוספות. נתניהו נאחז בגוש החרדי-משיחי מסיבות אישיות בלבד ולכן היה מוכן להקריב גם את יו"ר ועדת חוץ וביטחון וגם את העולים מחבר העמים לטובת הגוש. הניסיון להחזיק במקל משתי הקצוות – גם לבוא למו"מ להקמת ממשלת אחדות עם הגוש חרדי-משיחי וגם להיות ראשון ברוטציה – מצביע בוודאות על כך שכל האחריות על שיתוק מוסדות המדינה וסיבוב בחירות שלישי יהיו על נתניהו, ועל נתניהו בלבד.", כתב ליברמן

ח"כ נפתלי בנט בראיון לאיילה חסון ברדיו 103 FM: "אם נלך למערכת בחירות שלישית הימין יתרסק, ונקבל ממשלת שמאל מלא מלא". אמש דווח, כי יו"ר כחול לבן בני גנץ הציע לח"כ נפתלי בנט ואיילת שקד מ'הימין החדש', 2 תיקים בכירים בתמורה להצטרפותם לממשלת גנץ. בראיון לרינה מצליח אמר בנט: כי הוא פוטר את נתניהו מכל מחויבות – רק שיקים ממשלה, גם אם נשב באופוזיציה"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף את בנט: "פירוק גוש הימין יהיה איוולת חסרת אחריות שתביא להקמת ממשלת אוסלו, שבפעם הקודמת שהיא הוקמה הביאה לאסונות כבדים. בחירות זה רע אבל פירוק הימין והקמת ממשלת אוסלו רעים הרבה יותר. מנהיגי הגוש צריכים להפנים: המחסום להקמת ממשלת אחדות הוא התעקשותו של גנץ לפסול את נתניהו ולא האחדות בימין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!