"ליברמן – נייט!"

ח"כ כסיף: "אין תסריט בו נתמוך בליברמן"

תמונה – אורן חזן
ח"כ עופר כסיף על הספקולציות במערכת הפוליטית על איומי ליברמן להצטרף לממשלת מיעוט בראשות גנץ והערבים: "אין תסריט בו תתמוך המשותפת בממשלה בה חבר ליברמן" - אלדד יניב: "אנשים שנאבקים נגד נתניהו בגלל השחיתות והשנאה וחושבים שהוא חייב ללכת הביתה, לא יכולים לקבל בצהלולים את ליברמן" - פוליטי

ח"כ עופר כסיף מגיב לאיומי אביגדור ליברמן להצטרף לממשלה בראשות גנץ אם נתניהו לא יתפשר: "ליברמן מגדולי הגזענים שהיו כאן, מי שמכנה את האזרחים הערבים "אויבים" ואת היהודים הדמוקרטים "גיס חמישי". ליברמן הוא זה שהחל בהסתה נגד חד"ש והמשותפת בכנותו אותנו "טרוריסטים", והיה זה שביקש לפסול אותי מהתמודדות לכנסת. ליברמן – נייט!", כתב ח"כ כסיף.

ח"כ תומא-סלימאן בתגובה להתפתחויות הפוליטיות: "‏הציבור נהר לתמוך בנו בספטמבר כי התאחדנו ברשימה המשותפת. האמון של הציבור ואחדותנו הן מקור הלגיטימיות והכח שלנו. אנחנו רוצים להפיל את נתניהו, אבל לא במחיר הכשרת ליברמן בדרך. גנץ, שוב, צריך להחליט מה הוא – ימין עמוק או אלטרנטיבה."

הפעיל החברתי פוליטי אלדד יניב תקף את האתרוג המחבק שמקבל ליברמן מהשמאל והתקשורת: "אנשים שנאבקים נגד נתניהו בגלל השחיתות והשנאה וחושבים שהוא חייב ללכת הביתה, לא יכולים לקבל בצהלולים את ליברמן. וכן, יש פלונטר פוליטי. רק שזה לא אומר שכדי להתיר אותו צריך לתמוך בכל הכח בשונא החרדים והערבים והפרופסור לענייני שחיתות."
https://twitter.com/EldadYaniv/status/1193469592552824833?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.