בדרך לממשלת מיעוט?

נתניהו מזהיר: "זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל"

תמונה – לע"מ
הרגע האחרון: ראש הממשלה נתניהו קיים שיחת חירום עם חברי הכנסת מהליכוד והזהיר מפני ממשלת שתקום בתמיכת הרשימה המשותפת: "יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת" - ח"כ לפיד: "ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך ״לא לזה התכוונתי" - צפו בסרטון שפרסם נתניהו

ראש הממשלה נתניהו קיים שיחת חירום במהלך השבת עם שרים וחברי כנסת בליכוד: "אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת. בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר. זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל. הם הכחישו כשאמרנו את זה בבחירות."

עוד אמר נתניהו לחברי הכנסת: "אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה. זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל על ידי 3 רמטכ״לים לשעבר. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת".

"ליברמן לפי כל הסימנים סיכם איתם. אף מהם לא מכחיש. אנחנו נקיים מחר כינוס חירום של סיעת הליכוד. נכנס גם את ראשי המחנה הלאומי. יש לנו אפשרות לעצור את זה. צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי. אסור לתת לזה לקרות. בכחול לבן לא מנהלים שום משא ומתן עם הליכוד למעלה מ10 ימים".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ: "נתניהו, ראיתי שהשתמשת במונח ״מצב חירום״ בגלל שיש סיכוי ששלטונך יסתיים בקרוב. אז לא. מצב חירום זה מאות טילים על אזרחי מדינת ישראל.

נתניהו, תפנים: אני אעשה הכל כדי למנוע ממך לגרור את אזרחי ישראל למערכת בחירות בפעם השלישית. אמרתי זאת לאורך כל הדרך ואני קורא לך שוב היום: בוא למו״מ ישיר בלי בלוק החסינות, בלי טריקים ובלי ספינים. מה שעבד לך במשך 10 שנים לא יעבוד יותר".

נתניהו, ראיתי שהשתמשת במונח ״מצב חירום״ בגלל שיש סיכוי ששלטונך יסתיים בקרוב. אז לא. מצב חירום זה מאות טילים על אזרחי…

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Saturday, 16 November 2019

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב: "אחזור על מה שכתבתי לפני כמה ימים – נתניהו הוא פוליטיקאי ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף וישאיר רק אדמה חרוכה בניסיון נואש להישאר בתפקידו. יא קוסם, הגיע הזמן להיעלם. האזרחים הערבים והיהודים יותר חשובים ממך".

ח"כ יאיר לפיד הגיב בטוויטר: "ראש ממשלה במדינה דמוקרטית אינו יכול להגיד לאנשיו ״להבעיר את הכל״. ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך ״לא לזה התכוונתי".

ח"כ בוגי יעלון מראשי כחול לבן: "בבלפור יושב אדם שמבין שעבר זמנו. נתניהו שורד מיום ליום על זמן שאול, ומוכן כבר לשרוף הכל כדי להימלט מספסל הנאשמים. נתניהו, די! ישראל חשובה ממך."

ח"כ יועז הנדל מכחול לבן הגיב: "שבוע טוב. במדינה ריבונית ראש ממשלה מאיים להבעיר את השטח רק מול אויב. מנהל שיחות חירום בשבת כשיורים רקטות על תושביו בדרום, לא עקב פחדים על הכסא שלו. בסופו של דבר תקום ממשלה ציונית, טובה יותר לישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.