ליברמן יחליט

מבוי סתום: לפיד גנץ ונתניהו בקרב האשמות

תמונה – אלעד מלכה
בכירי כחול לבן ח"כ לפיד וגנץ מגיבים לכישלון המו"מ עם ראש הממשלה נתניהו - לפיד: "אין לאיש הזה גבול" - גנץ: "נתניהו הוא סרבן אחדות" - נתניהו: "גנץ אמר לנתניהו בפגישתם שבכוונתו להקים ממשלת מיעוט שנשענת על תומכי הטרור" - דרעי: "יאיר דיי עם השקרים!" - פוליטי

ראש הממשלה נתניהו הגיב לפלונטר הפוליטי ופנה לליברמן: "ביום שבו מדינת ישראל נלחמת נגד כוחות הטרור באזורנו, אנו מקווים שאביגדור ליברמן לא יתן את ידו לממשלת מיעוט שתלויה בתומכי טרור. גנץ דחה את מתווה הנשיא ואת התנאים שהציב ליברמן בסדר הרוטציה. גנץ אמר לראש הממשלה נתניהו בפגישתם שבכוונתו להקים ממשלת מיעוט שנשענת על תומכי הטרור. גנץ ולפיד שיקרו במצח נחושה לבוחריהם כשאמרו ״לא ננהל משא ומתן עם המפלגות הערביות, לא נעשה גוש חוסם איתן״. ראש הממשלה נתניהו צדק באזהרתו. ממשלת מיעוט כזאת היא סכנה למדינת ישראל בכל עת, ובוודאי בעת הזאת."' נמסר ממפלגת הליכוד.

יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב הבוקר: "הבוקר צריך לומר את האמת-בנימין נתניהו הוא סרבן אחדות ויעשה הכל כדי לדרדר אותנו לבחירות בפעם השלישית בתוך שנה. גם היום אני קורא לנתניהו: הכר בתוצאות הבחירות אותן אתה והציבור מכירים היטב. ותר על בלוק החסינות ובוא למשא ומתן ישיר לגיבוש קווי יסוד של שתי המפלגות הגדולות. אהיה מוכן לפשרות למען אזרחי ישראל ללא ויתור על עקרונות יסוד."

בכיר 'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד תקף את נתניהו: "שיא חדש. אחרי שסירב לכל הצעה לאחדות ששמנו בפניו ביבי אומר ״גנץ סירב״. אין לאיש הזה גבול. ליברמן יודע את האמת. ביבי צמוד לבלוק החרדי-משיחי. מוביל לבחירות בכל הכוח."

שר הפנים אריה דרעי תקף בתגובה את יאיר לפיד: "יאיר, די עם השקרים! הייתם מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו על שמירת הסטטוס קוו ככתבו ולשונו כדי שנעזוב את נתניהו ונצטרף אליכם. הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות היא כי אתה מונע מגנץ להסכים למתווה הנשיא ומתעקש שנתניהו יהיה שני ברוטציה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.