המלחמה על נתניהו

ח"כ גולן: "נתניהו אינו מנהיג דגול ואינו מלך ישראל"

תמונה – משרד הביטחון
סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן פונה למצביעי הליכוד: "אחי הליכודניקים, זו אינה הפיכה שלטונית. נתניהו אינו שומר ישראל, אינו מנהיג דגול ואינו מלך ישראל. הוא עובד ציבור שמעל באמון הבוחר ושיקר על כך שוב ושוב" - העיתונאי אבישי בן חיים: "גם מי שאינו תומך נתניהו חייב היום להתקומם נגד המהלך האלים, המשפטי והתקשורתי" - פוליטי

בציוץ שפרסם ח"כ יאיר גולן נכתב: "אחי הליכודניקים, זו אינה הפיכה שלטונית. נתניהו אינו שומר ישראל, אינו מנהיג דגול ואינו מלך ישראל. הוא עובד ציבור שמעל באמון הבוחר ושיקר על כך שוב ושוב. ישראל היא מדינת חוק, אבל ככל שזה תלוי בו הוא לא יכיר בכך ויקח אחריות. ישראל היקרה לנו תלויה בכם, הראו לו את הדרך החוצה.", כתב גולן בטוויטר

העיתונאי אבישי בן חיים כתב: "הקרב נגד רדיפת נתניהו הפך לקרב למען נשמת הדמוקרטיה הישראלית ונגד הניסיון לשלול מישראל ה2 (במובן הכה רחב של המונח) שותפות במשחק הדמוקרטי. גם מי שאינו תומך נתניהו חייב היום להתקומם נגד המהלך האלים, המשפטי והתקשורתי, שהחל בתגובה למהפך 77, בכדי לחסום הקסם שמבטיחה הדמוקרטיה: שוויון."

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק כתב ותקף: "מה זה כל דיבור ההבל על בחירות שלישיות? אין מקום לשום בחירות. נתניהו צריך ללכת הביתה בעידוד חבריו לליכוד. גנץ צריך להקים ממשלה ולאפשר לליכוד להיות חלק ממנה. אם הליכוד יילך לבחירות עם נתניהו בראש הוא עלול להימחק. רק אומר"

גם פעילים פרו פלסטינים חגגו ברשתות החברתיות את הודעת היועמ"ש בתקווה שזה יביא למותו הפוליטי של נתניהו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.