הסקר על נתניהו

סגן ראש העיר: להוריד או להשאיר?

תמונה – facebook/רועי ברזילי
תגובות זועמות ברשת נגד סגן ראש עיריית רמת גן עו"ד רועי בריזילי, שפרסם סקר בעמוד הפייסבוק שלו בוא הוא שאל את הגולשים האם להסיר מלשכתו בעירייה את תמונתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו - צפו בתיעוד מישיבת המועצה

הגולשים לא שתקו והגיבו לסקר של סגן ראש העיר: "עצוב שעו"ד בישראל מעלה פוסט כזה … מצד שני ידוע שהיום כל אחד יכול להפוך לעו"ד… מסביר הכל."

גולש נוסף כתב: "אני לא אחד שניתן לומר עליו שהוא מחבב את ביבי, אני בהחלט חושב שעליו להתפטר מידית מתפקידו אבל עדיין צריך לשמור על אחד מהעקרונות הבסיסיים של הצדק במדינה והוא שאדם הינו חף מפשע עד שהוכח אחרת."

תושב רמת גן הגיב: "בתור תושב רמת גן, אני מתבייש שאפס כמוך מחמם כיסא מכספי המיסים שאנחנו משלמים. ליצן!"

"הסקר הזה פשוט בושה! עו״ד ברזילי מכיר את חזקת החפות? (משפט פלילי בתואר הראשון!)", הגיבה מורן

עו"ד ברזילי הגיב למגיבים: "אין שום קשר למשפט הפלילי זו שאלה הנוגעת לרגש הציבורי כלפי הממלכתיות כפי שמייצג אותה ראש הממשלה."

תושבת רמת גן כתבה: "עו"ד רועי ברזילי, ביזית את עצמך וכן, איבדת את הממלכתיות! תתבייש"

שירלי כתבה: "א. לא הוכחה אשמתו. ב. הוא שנים ראש ממשלה, אז ברגע לקחת לו את כל העשייה שלו?. ג. קראתי את כל התגובות שלך לתגובותיהם של אנשים. ממש איכזבת. ד. העיקר הוא לא לקבל תגובות אלא להתייחס אליהן בכבוד ולא בביטול"

איילת כתבה: "סגן ראש עיר?! בזה אתה מתעסק?!?! תתבייש"

אהוד כתב: "אני מתנגד לשלטון ביבי, אני חושב שהוא חייב להתפטר כבר לפני כמה חודשים… אבל כל עוד הוא בהגדרה ראש ממשלת ישראל, הוא ראש ממשלת ישראל."

"למרות שאני לא מאוהדיו, לצערי, הוא עדיין ראש הממשלה. תן לו כבוד אחרון לפני הפרישה."

אביעד כתב: "גם אני לא מאוהדיו, אבל הפוסט הזה מביש ורדוד. תתבייש לך."

גלית כתבה: "בתור אשת חינוך, ולא רלוונטי אם אני מאוהדי ביבי או לא. הוא עדיין ראש הממשלה ועלינו לכבד את תפקידו זה. כך אני גם מחנכת את תלמידי.
הסתר את זה או דווח על זה"

תושב העיר כתב: "עכשיו כל מי שירצה 5 דקות תהילה ויחס יתנהג כמוהו פופליסט בשקל. חבל שאתה לא מתעל את האנרגיה על רמת גן. תן לי לנחש סתיו שפיר או לפיד?

"מקווה שסגן ראש העיר לא תיהיה יותר אבל עו"ד בטוח אתה לא כי אתה צריך ללמוד עוד קצת על החפות"

הדר כתבה: "אני חושבת שאת תרומתו למדינה אי אפשר למחוק."

רועי כתב: "תתבייש לך חבר המועצה, מי אתה בכלל שתשאל שאלה כזאת כסגן ראש העיר. אחר כך תתפלא שמדברים על הפיכה שלטונית בישראל, אתה דמות ציבורית עדיין."

אסף כתב: "תתבייש, איבדת את הקול שלי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!