לגיטימי?

שוב: יאיר נתניהו נגד בני גנץ

תמונה – צילום מסך
הרשתות החברתיות סוערות מהבוקר בעקבות פוסט שפרסם יאיר נתניהו ברשתות החברתיות, בו נראה ח"כ בני גנץ כאדם בעל מוגבלות - צפו בתגובות הזועמות

הגולשים ברשת לא אהבו את ההשוואה שעשה יאיר נתניהו בין ח"כ גנץ לאדם מוגבל והגיבו בחריפות. הגולשת יעל כתבה בתגובה על פרסום התמונה המזלזלת: "זו המדינה שאתם רוצים?? זה בנו של המנהיג שלכם. תראה לי אין חינכת את ילדייך ואגיד לך מי אתה..אפס! יש לי ילד על הספקטרום. הוא שם את האפס הזה בכיס הקטן של העודף בג׳ינס!"

הגולשת מור כתבה: "עכשיו גם עברנו להשוות את גנץ לאדם בעל מוגבלות. אין בור של חרא שהילדון המובטל הזה לא יקפוץ אליו ראש"

אמא לילד אוטויסט כתבה בתגובה: "כאמא לאוטיסט, אני קובעת כאן ועכשיו – הבחור הזה עובר כל גבול והגיע הזמן שמישהו יעשה עם זה משהו. אני קוראת לארגונים השונים (אלו"ט, ארגון הנכים, אנוש) להקים קול זעקה! נמאס מהלעג וההסתה של הבחור הזה כנגד אוכלוסיות חלשות!"

חברת הכנסת לשעבר נחמיאס ורבין כתבה: "חתיכת דוחה. מה שכן למיטב התרשמותי תת הרמה,העליבות הזאת, מחזקת את גנץ וממצבת אותו כאיש חזק"
https://twitter.com/Ayeletnnv/status/1211626301838245889?s=20

אורנה כתבה: "כמה אתם מעצבנים. הוא עילג כי הוא עילג. לא כי זה עלבון. לא כי הוא שמאל. והכותל הוא לא שריד בית המקדש. וזה מביך שהוא לא יודע את זה. אי אפשר להעלב כל הזמן. די כבר."

המתיימר הגיב לה: "עדיין לא יפה להשוות אותו לאדם עם מוגבלות, יאיר נתניהו לא מצייץ את כל הזבל הזה כי הוא חושש שגנץ יהיה ראש ממשלה ולא כי הוא דואג לנו, הוא עושה את זה כי גנץ הוא יריב פוליטי, וזה נמוך, נמוך מים המלח."

העיתנואי שמעון ריקלין תקף גנץ בעקבות נאומו הלא ברור בהדלקת נרות חנוכה בכותל המערבי: "יש לבנים גדולות ויש לבנים קטנות. אם בארזים נפלה שלכת מה יגידו אגוזי המלך. כולנו נרות על אבני הכותל. הכותל הוא קיר נפלא אבל השערים בחומות עגולים. כבר לא שמתי לב מה גנץ באמת אמר. אבל השמאל שמתנשא על הימין. וקורא לו בבונים וכו. גנץ העילג הוא המועמד שלו. וזה מצחיק. דבר אלינו גנץ"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.