הרוויח זמן

נתניהו ניצל: היועמ"ש ינון פסל את עצמו

תמונה – אבי אוחיון לע"מ
היועץ המשפטי לכנסת אייל ינון פסל את עצמו מלדון על וועדת החסינות של נתניהו, זאת בעקבות החשיפה כי בת זוגתו עו"ד מררי, היא בכירה בפרקליטות שהגישה את כתב האישום שהוגש נגד נתניהו, ועו"ד ינון חתום על הסכם ניגוד עניינים שלא לעסוק בתיקי נתניהו - עמית סגל: "חדשות לא רעות בכלל לנתניהו" - דובר הכנסת מבהיר: "אייל ינון לא פוסל את עצמו מעיסוק בכל העומד על הפרק"

לאחר שנחשף הסכם ניגוד עניינים עליו חתום היועמ"ש ינון שלא לעסוק בתיקי נתניהו, בעקבות בת זוגתו עו"ד מררי, עובדת בכירה בפרקליטות שעוסקת בתיקי נתניהו, הודיע ינון כי לא ידון בדרישת כחול לבן לכנס וועדה בכנסת שתדון על חסינות נתניהו.

העיתונאי עמית סגל חשף כי 'הליכוד' יכולים לגרור את הוועדה שתבחר מחליף לינון עד הבחירות: "אלה חדשות לא רעות בכלל לנתניהו, ובעיקר לאדלשטיין: לינון אין מ״מ ואפשר למשוך את הליך החלפתו הרבה זמן. 8 שבועות, נניח…"

יאיר נתניהו הגיב: "אייל ינון ביצע עבירה פלילית של ניגוד עניינים (מרמה והפרת אמונים)."

אמש הודיע היועמ"ש אייל ינון כי ניתן לכנס וועדה לבקשת מפלגת 'כחול לבן', שתדון בבקשת החסינות של נתניהו עוד לפני הבחירות.

הבוקר איים יאיר לפיד כי יהיו לכל השלכות, אם יו"ר הכנסת לא ייעתר לבקשתם לכנס וועדה בכנסת שתדון בבקשת החסינות לנתניהו, ששם יש לכחול לבן רוב בצירוף מרצ, המושתפת וליברמן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!