מקוששים קולות

לפיד לדתיים: "נשארה לכם אלטרנטיבה אחת"

תמונה – כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס לסערה במפלגות הימין ותקף את ראש הממשלה נתניהו: "נתניהו סוחר בתיק הביטחון כדי להכניס את יורשי כהנא לכנסת" - לפיד בפנייה לציונות הדתיות: "נשארה לכם אלטרנטיבה אחת במחנה הלאומי: כחול לבן"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס לסערת בן גביר ותקף את נתניהו: "אתמול קיבלנו הוכחה נוספת על מה בדיוק הבחירות. בזמן שיורים על תושבי הדרום טילים-נתניהו סוחר בתיק הביטחון כדי להכניס את יורשי כהנא לכנסת, ועושה הכל כדי להרכיב לעצמו ממשלת חסינות. מול זה ניצבת כחול לבן שתיאבק בממשלת ההדרה וההמרה. רק אתם תקבעו איזו ממשלה תקום כאן."

ח"כ יאיר לפיד התייחס לסערה בציונות הדתית וכתב: "פונה לציונות הדתית. לציונות הדתית האמיתית. הממלכתית, הציונית, הלא קיצונית. זו שמאמינה ביצירת גשרים ולא בפיצול ושנאה. זו שלא תצביע לרשימה שהכניסה אמש לשורותיה חבורה משיחית והומופובית בניגוד לכל ההבטחות. זו שלא תצביע לביבי כי היא מאמינה ביושר והגינות ומתקוממת מוסרית נגד השחיתות. נשארה לכם אלטרנטיבה אחת במחנה הלאומי: כחול לבן."

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה תקף את נפתלי בנט וכתב: "בואו נעשה סדר. רפי פרץ הוא הגיבור פה ובנט הוא הנבל. הוא התעקש עד הרגע האחרון להוציא את בן גביר, כדי לא להרגיז את חבריו השמאלנים בבראנז׳ה ובראשם אמנון אברמוביץ"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.