ילך עד הסוף?

מירי רגב קוראת לבן גביר לפרוש

תמונה – מירי רגב
לאחר שרפי פרץ בגד בו והוא נשאר לבד: שרת התרבות מירי רגב קוראת ליו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר, לפרוש מהמירוץ לכנסת: "נתניהו לעשות הכל כדי למנוע את תרחיש בחירות 92. אבל עוד לא מאוחר לתקן! אני קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המירוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר."

בפוסט שפרסמה השרה רגב היא כותבת: "אמש ניסה בנימין נתניהו לעשות הכל כדי למנוע את תרחיש בחירות 92. אבל עוד לא מאוחר לתקן! אני קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המירוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר."

עוד כותבת רגב: "הבחירות של 92 עמדו בסימן הרהב, האגו והפנטזיות של הימין. לא פחות מ-6 מפלגות ימין שונות התמודדו באותה מערכת בחירות: מולדת, צומת, מפד”ל, תחיה, גאולת ישראל והתורה והארץ. הימין הסרוג אז כמו היום חווה משבר. הימין התפנה אז להתחרות על הקול הימני, תוך ירי בנגמ״ש.. איך זה נגמר? תחיה, גאולת ישראל, התורה והארץ לא עברו את אחוז החסימה וגרמו לבזבוז של כ-48,500 קולות."

"תוצאות הבחירות היו צמודות ביותר: הימין והחרדים זכו ל-59 מנדטים, ואילו השמאל ל-56. השמאל אמנם לא השיג רוב בבחירות אלו, אך הפער הקטן בין הגושים אפשר לרבין לכונן “גוש חוסם” יחד עם המפלגות הערביות, ולהקים ממשלת שמאל צרה. לו היו מקשיבים אז להצעתו של שמיר והימין היה מתאחד אוסלו לא היה בא לעולם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.