קרב בימין

נתניהו קורא לבן גביר לפרוש כמו סתיו שפיר

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה נתניהו קורא ליו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לעשות כמו סתיו שפיר ולפרוש מהמירוץ לבחירות - בן גביר בתגובה: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה - שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק". פוליטי

בהודעה מסיבת ראש הממשלה נמסר: "הוטו של נפתלי בנט על בן גביר העמיד בסכנה את כל שלטון הימין. ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ שעל אף המחיר האישי הכבד פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש."

עוד נמסר מסביבת נתניהו: "עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמירוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. כפי שסתו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת ישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת ישובים.

עו"ד בן גביר הגיב לראש הממשלה נתניהו: "גם ראש הממשלה יודע שרק עוצמה יהודית לא תבגוד בגוש הימין ותיכנס לממשלת גנץ. בנט רצה לשבת עם גנץ, סמוטריץ' תמך בממשלת אחדות, וגם נתניהו עצמו חתר לכינון ממשלה עם לפיד, גנץ ומפלגת העבודה. בפעם הקודמת ראש הממשלה הלך על הראש של עוצמה יהודית, ומנע הקמת ממשלת ימין. אם ראש הממשלה חפץ בהקמת ממשלת ימין, אנו קוראים לו לגלות אחריות, לתת לעם להחליט, ולא לנסות לפגוע בעוצמה יהודית".

עוד נמסר: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה – שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!