התערבות בוטה?

יאיר נתניהו: "רוני דניאל איבד את זה"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12
הכתב הצבאי רוני דניאל השתלח בחריפות ב'אולפן שישי' נגד נשיא ארה"ב טראמפ, בעקבות הזמנתו לבית הלבן את ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, כדי לדון עימם על תוכנית המאה המתגבשת וסיפוח בקעת הירדן - יאיר נתניהו: "רוני דניאל איבד זה"

במהלך פאנל הפרשנים ב'אולפן שישי' תקף הכתב הצבאי רוני דניאל את הזמנתו של נשיא ארה"ב טראמפ את נתניהו וגנץ לבית הלבן: "בעיניי, כל התוכנית הזו מלכודת של ממש, שנתפרה אני לא יודע אם בתפרים גסים מדיי, בין טראמפ לנתניהו. תראו לפני כמה שבועות פתאום צץ לעולמינו העניין סיפוח בקעת הירדן. מי הפריע לנתניהו לגלגל דבר כזה בעשר השנים האחרונות? שום דבר". עוד אמר דניאל: "הגיע הזמן שמישהו יגיד לטראמפ סלק את הידיים שלך מהבחירות של ישראל"

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב למונולוג העצבני של דניאל: "זה ״אולפן שישי״ בישראל או בעזה? אוקיי רוני דניאל איבד את זה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!