"כאחד האדם"

צפו: גנץ טס לפגישה עם טראמפ

תמונה – אלעד מלכה
יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ יצא הבוקר ללא רעייתו לפגישה מדינית סגורה לתקשורת עם נשיא ארה"ב טראמפ בבית הלבן: "נשמע ממנו על התוכנית ונחליף איתו דברים, אבל את מה שנעשה בתוך החדר - נשאיר לתוך החדר" - לפיד: "קיבלנו הבהרה מהבית הלבן שנגמר עידן נתניהו"
גנץ נפרד בפוסט באינסטגרם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ המריא הבוקר לפגישה עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בבית הלבן. למשלחת הצטרפו האלוף במיל' אמיר אשל, לשעבר מפקד חיל האוויר אשר משמש בחודשים האחרונים כיועץ של גנץ בנושא "תוכנית המאה" וכשליח מטעמו מול גורמים אמריקאים. הפגישה תהיה סגורה לתקשורת ובסופה יופץ תיעוד על ידי הבית הלבן.

בראיון לעיתונאי מיכאל שמש מ'כאן חדשות' אמר ח"כ גנץ רגע לפני המראתו לוושינגטון בטיסה סדירה + עצירת ביניים : "נוסעים לוושינגטון לפגוש את הנשיא טראמפ. נשמע ממנו על התוכנית ונחליף איתו דברים, אבל את מה שנעשה בתוך החדר , נשאיר לתוך החדר" –

בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד אמר הבוקר בראיון לרדיו 103fm: "קיבלנו הבהרה מהבית הלבן שנגמר עידן נתניהו, יש פה הודעה שלהם שיש מנהיג ישראלי ושאנחנו צריכים להתקדם בנושאים ביטחוניים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התיחס בפתח ישיבת הממשלה לנסיעתו היום לפגישה עם נשיא ארה"ב טראמפ: "אנחנו בעיצומם של אירועים מדיניים מאוד דרמטיים, אבל השיא עוד לפנינו. בעוד זמן קצר אצא לוושינגטון ואפגש מחר עם ידידי, נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, שיציג את 'תוכנית המאה' שלו. אני חושב שפעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת, ואסור לנו להחמיץ אותה"

עוד אמר נתניהו: "במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ ועם צוותו על הצרכים הביטחוניים והלאומיים שלנו – עשרות רבות של שיחות, מאות שעות. אני מצאתי בכל השיחות הללו אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים החיוניים של מדינת ישראל. אני יוצא לוושינגטון בתחושת שליחות גדולה, אחריות גדולה והזדמנות גדולה, ואני מלא תקווה שנוכל לעשות היסטוריה."

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:״בשבוע שעבר הגיעו לישראל עשרות מנהיגים לכנס המרשים לציון 75 שנים לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ. אני מבקש לברך את נשיא המדינה ראובן ריבלין, על פעולתו החשובה לכינוס פורום זה. בהזדמנות הזאת, אני גם מבקש לברך את סילבן שלום, שכשר החוץ יזם את היום הבינלאומי לציון השואה, שאנחנו נציין מחר. אני מברך גם על אמירתו החשובה של שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, הוא העלה את זכרם של נספי השואה וקרא להילחם בגזענות, בשנאה ובקיצוניות. האמירה של עבדאללה בן זאיד היא אמירה פורצת דרך ביחסו של העולם הערבי לשואה. היא גם סימן לשינוי ביחס של העולם הערבי לישראל – עוד אחד מהסימנים הללו.אני מברך על ביקורו של ד"ר מוחמד אל-עיסא, יו"ר אגודת חכמי הדת המוסלמיים בסעודיה, שביקר באושוויץ ביום חמישי שעבר. זהו עוד סימן דרך לשינוי ביחסם של גופים מוסלמיים וכמובן מדינות ערביות לישראל, לשואה ולעם היהודי. במהלך השבוע האחרון נפגשתי עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועם מנהיגים נוספים. עם כולם שוחחתי בראש ובראשונה על איראן. עם סגן הנשיא פנס שוחחתי על המשך הלחץ על איראן והגברת הסנקציות נגדה, וכן על פגישתי הצפויה עם הנשיא טראמפ. עם נשיא רוסיה פוטין, שוחחתי על המצב בסוריה ועל המשך התיאום הביטחוני, הרגיש והחשוב, בין הצבאות שלנו. כמובן שהודיתי לו גם על נכונותו להביא לפתרון מהיר בעניינה של נעמה יששכר. הוא גם נפגש במעון רה"מ, פגישה מאוד מרגשת, עם אמה של נעמה, יפה יששכר. בפגישתי עם נשיא צרפת מקרון, קראתי לו להצטרף לגינוי נגד ההחלטה השערורייתית נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. אנחנו בעיצומם של אירועים מדיניים מאוד דרמטיים, אבל השיא עוד לפנינו. בעוד זמן קצר אצא לוושינגטון ואפגש מחר עם ידידי, נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, שיציג את 'תוכנית המאה' שלו. אני חושב שפעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת, ואסור לנו להחמיץ אותה. במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ ועם צוותו על הצרכים הביטחוניים והלאומיים שלנו – עשרות רבות של שיחות, מאות שעות. אני מצאתי בכל השיחות הללו אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים החיוניים של מדינת ישראל. אני יוצא לוושינגטון בתחושת שליחות גדולה, אחריות גדולה והזדמנות גדולה, ואני מלא תקווה שנוכל לעשות היסטוריה."צילום: רועי אברהם, לע"מסאונד: ניר שרף, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Sunday, January 26, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.