בדרך לטראמפ

נתניהו: "יחד איתו נעשה היסטוריה"

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
גנץ בדרך: ראש הממשלה נתניהו המריא לארה"ב לפגישה בבית הלבן עם נשיא ארה"ב טראמפ: "אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי - יחד איתו נעשה היסטוריה" - ריקלין: "חייב לומר שנתניהו נראה לי נרגש מאוד בניגוד לטיסות אחרות" - צפו

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המראתו לוושינגטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המראתו לוושינגטון:"לפני 5 שנים יצאתי לוושינגטון לקונגרס כי נאלצתי להתייצב מול תכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהתכנית הזאת תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל ואת עצם הקיום שלה.היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית, שאני מאמין, מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו. במשך 3 השנים האחרונות שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי – יחד איתו נעשה היסטוריה".וידאו: עומר מירון, לע"מסאונד: בן פרץ, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Sunday, January 26, 2020

עם המראתו לוושינגטון אמר נתניהו לכלי התקשורת: "לפני 5 שנים יצאתי לוושינגטון לקונגרס כי נאלצתי להתייצב מול תכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהתכנית הזאת תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל ואת עצם הקיום שלה."

"היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית, שאני מאמין, מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו. במשך 3 השנים האחרונות שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי – יחד איתו נעשה היסטוריה".

העיתונאי שמעון ריקלין שהצטרף אל פמליית ראש הממשלה לוושינגטון כתב: "המראנו הרגע. קצת פחות מ 12 שעות עד וושינגטון. חייב לומר שנתניהו נראה לי נרגש מאוד בניגוד לטיסות אחרות. מעניין האם באמת הולכת להיות פה היסטוריה. כי אם לא עכשיו אימתי. מבטיח לעדכן ככל שצריך."

גם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ המריא הבוקר לפגישה עם טראמפ, יחד עם האלוף במיל' אמיר אשל, לשעבר מפקד חיל האוויר אשר משמש בחודשים האחרונים כיועץ של גנץ בנושא "תוכנית המאה" וכשליח מטעמו מול גורמים אמריקאים. הפגישה תהיה סגורה לתקשורת ובסופה יופץ תיעוד על ידי הבית הלבן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.