הנתונים המלאים

נחשף: לפיד וגנץ מובילים בפרסום ממומן

תמונה – אלעד מלכה
מנתונים שפורסמו ברשת הפייסבוק עולה כי יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ ומספר 2 במפלגתו ח"כ יאיר לפיד, הם שיאני הבזבזנים בפרסום מודעות ממומנות באינסטגרם ובפייסבוק במהלך החצי שנה האחרונה - נתניהו בזבז: מיליון וחצי - ואיזה מפלגה מובילה? הנתונים המלאים

הסכומים נחשפים: כמה כסף השקיעו הפוליטיקאים בפרסום מודעות פוליטיות בפייסבוק ובאינסטגרם? מנתונים המוצגים ברשת הפייסבוק עולה, כי גנץ לפיד כחלון ויעלון הוציאו יחד 5 וחצי מיליון שקלים. רה"מ נתניהו הוציא מיליון וחצי שקלים. וזה עוד לפני הבחירות הקרובות שככל הנראה יקפיצו את החשבון שיוגש לציבור.

המוביל ברשימה: יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הוציא: כ-2 וחצי מיליון שקלים

ח"כ יאיר לפיד הוציא מעל מיליון 800 אלף שקלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא: מיליון וחצי שקלים.

ח"כ עמיר פרץ הוציא: 600 אלף שקלים.

ח"כ גבי אשכנזי הוציא: 400 אלף שקלים.

ח"כ בוגי יעלון הוציא: 400 אלף שקלים.

ח"כ אביגדור ליברמן הוציא: 500 אלף שקלים.

ח"כ אריה דרעי הוציא: 246 אלף שקלים.

יו"ר מרץ ניצן הורוביץ' הוציא: 300 אלף שקלים.

ח"כ איימן עודה הוציא: 77 אלף שקלים.

ח"כ אחמד טיבי הוציא: 42 אלף שקלים.

ח"כ תמר זנדברג הוציאה רק 2.500 שקלים.

בגזרת המפלגות המספרים דומים: מפלגת 'כחול לבן' שוב מובילה בפרסום מודעות פוליטיות בפייסבוק ובאינסטגרם: כ-754 אלף שקלים. ומנגד, מפלגת הליכוד פרסמה בכ-423 אלף שקלים. לאחר מכן מפלגת העבודה כ-260 אלף שקלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.