הנתונים המלאים

נחשף: לפיד וגנץ מובילים בפרסום ממומן

מנתונים שפורסמו ברשת הפייסבוק עולה כי יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ ומספר 2 במפלגתו ח"כ יאיר לפיד, הם שיאני הבזבזנים בפרסום מודעות ממומנות באינסטגרם ובפייסבוק במהלך החצי שנה האחרונה - נתניהו בזבז: מיליון וחצי - ואיזה מפלגה מובילה? הנתונים המלאים
קרדיט: אלעד מלכה

13:18 | 04.02.20

הסכומים נחשפים: כמה כסף השקיעו הפוליטיקאים בפרסום מודעות פוליטיות בפייסבוק ובאינסטגרם? מנתונים המוצגים ברשת הפייסבוק עולה, כי גנץ לפיד כחלון ויעלון הוציאו יחד 5 וחצי מיליון שקלים. רה"מ נתניהו הוציא מיליון וחצי שקלים. וזה עוד לפני הבחירות הקרובות שככל הנראה יקפיצו את החשבון שיוגש לציבור.

המוביל ברשימה: יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הוציא: כ-2 וחצי מיליון שקלים

ח"כ יאיר לפיד הוציא מעל מיליון 800 אלף שקלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא: מיליון וחצי שקלים.

ח"כ עמיר פרץ הוציא: 600 אלף שקלים.

ח"כ גבי אשכנזי הוציא: 400 אלף שקלים.

ח"כ בוגי יעלון הוציא: 400 אלף שקלים.

ח"כ אביגדור ליברמן הוציא: 500 אלף שקלים.

ח"כ אריה דרעי הוציא: 246 אלף שקלים.

יו"ר מרץ ניצן הורוביץ' הוציא: 300 אלף שקלים.

ח"כ איימן עודה הוציא: 77 אלף שקלים.

ח"כ אחמד טיבי הוציא: 42 אלף שקלים.

ח"כ תמר זנדברג הוציאה רק 2.500 שקלים.

בגזרת המפלגות המספרים דומים: מפלגת 'כחול לבן' שוב מובילה בפרסום מודעות פוליטיות בפייסבוק ובאינסטגרם: כ-754 אלף שקלים. ומנגד, מפלגת הליכוד פרסמה בכ-423 אלף שקלים. לאחר מכן מפלגת העבודה כ-260 אלף שקלים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp