זעם בימין

יש אישור: ח"כ היבא יזבק תרוץ לכנסת

תמונה – בל"ד
לאחר שנפסלה בוועדת הבחירות המרכזית, בית המשפט העליון הפך את ההחלטה ומאשר לח"כ היבא יזבק מהרשימה המשותפת לרוץ לכנסת • נשיאת ביהמ"ש אסתר חיות הצביעה בעד פסילתה • עמית סגל: "לא הייתי בהלם כזה שנים. מי היה מאמין שהעליון יכשיר מועמד מבלד שהביע תמיכה ברוצחי יהודים?"

ח"כ יזבק בתגובה ראשונה להחלטת בית המשפט: ״החלטת בית המשפט העליון מראה שוב כי בקשות הפסילה הן חלק מקרקס ההסתה נגדי ונגד החברה הערבית ונציגיה – לא מדובר היה בבקשת פסילה אישית, אלא מהלך שהוא חלק בלתי נפרד מהרדיפה המתמשכת והדה-לגיטימציה. החלטת וועדת הבחירות לפסול אותי היתה החלטה פוליטית של וועדה פוליטית, בה התחרו המפלגות ביניהן בהשתלחות נגדי ונגד חברי לרשימה המשותפת.״

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד על החלטת העליון בעניין ח"כ יזבק: "בית המשפט העליון הכשיר תומכת טרור ודרך על סעיף 7א , נשיאת העליון חיות , השופט סולברג ,השופט מינץ והשופט אלרון היו בדעת המיעוט שצריך לפסול אותה."

מהליכוד נמסר בתגובה: "בושה. אחרי ההחלטה היום, מי שרוצה את היבא יזבק באופוזיציה ולא בממשלה – חייב להצביע"

בעוצמה יהודית תוקפים בחריפות את ההחלטה, ואומרים: "בג"צ שוב חוצה קו אדום ובאמצעות פלפול משפטי עלוב הכשיר מעריצה של רוצחי ילדים יהודים. שופטי בג"צ לא יכולים להסתכל בעיניהם של בני משפחת הרן – הם למעשה הביעו הכשר למי שמהללת את רוצחי יקיריהם".

עוד אומרים בעוצמה יהודית: "צריך לפקוח את העיניים ולהבין לאיזה שפל בג"צ ירד: ד"ר מיכאל בן ארי, ציוני אוהב ישראל, שילדיו משרתים ביחידות קרביות בצה"ל – פסול, ואילו הנציגה של סמיר קונטאר ודלאל מוגרבי כשרה. כשנציגי עוצמה יהודית יישבו בבית המחוקקים, בג"צ ישוב לגודלו הטבעי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.