הבעיה הפלסטינית

אולמרט: "מי שערפאת הוא חבר שלו שלא יטיף מוסר"

תמונה – הליכוד
רה"מ לשעבר אולמרט מגיב במתקפה נגד נתניהו שתוקף את גנץ על סירובו לגנות את שיתוף פעולה של אולמרט עם יו"ר הרשת אבו מאזן נגד עסקת המאה: "נתניהו נפגש עם ערפאת והתחבק איתו ולחץ את היד שלו ואמר מצאתי חבר" / יעלון: "חרפה, זו פגישה שיש בה קלון וחבל שהתקיימה" / וגם: התגובה הקריקטורית של הפלסטינים לפגישה המדינית המאולתרת

ח"כ גנץ הגיב לפגישת אולמרט ואבו מאזן נגד עסקת המאה: "יו"ר כחול לבן בני גנץ: "אני מקווה שאבו מאזן אמר לאולמרט שאין מה לחזור אחורה לתוכניות בלתי רלוונטיות. אולמרט היה ראש ממשלה בעבר ואני לא קובע לו מה לעשות מחר בבוקר".

בראיון לאברי גלעד הגיב אהוד אולמרט על הביקורת נגדו: "קודם כל אני רוצה להזכיר למר נתניהו, אני נפגשתי עם אבו מאזן שהוא יו"ר הרשות הפלסטינית, שמצהיר באופן פומבי לאורך שנים למנוע טרור, וגם בפגישה איתי התחייב להמשיך את המשך שיתוף הפעולה שיבלום כל אפשרות של טרור בשטחים בהם יש לפלסטינים יש נוכחות ביטחונית. אז זה האיש שאני נפגשתי איתו. ביבי נתניהו לעומת זאת, נפגש עם ערפאת והתחבק איתו ולחץ את היד שלו ואמר מצאתי חבר, חבר. וזה היה שבועיים שלושה לאחר שערפאת היה אחראי למסע רצח המוני בעקבות פתיחת מנהרות הכותל. אז לפני שנתניהו ממשיך להסית, שיתן הסבר האם ערפאת הוא חבר שלו, מי שערפאת הוא חבר שלו שלא יטיף מוסר"

אהוד אולמרט

"נתניהו נפגש עם ערפאת והתחבק איתו"ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מגיב לראשונה לסערת הפגישה עם אבו מאזן והביקורת שהוטחה בו בין הייתר ע"י רה"מ נתניהו. בשיחה עם טלי ואברי הוא מספר על הפגישה עם יו"ר הרשות>>>העולם הבוקר: א'-ו' ב-06:15, ערוץ 13

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Wednesday, February 12, 2020

בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון הגיב ותקף את אולמרט: "חרפה, הייתי מגדיר אותה כפגישה שיש בה קלון. מה עשה אהוד אולמרט? אני מכיר את המפגשים האלה של ישראלים ופלסטינים שבה הפלסטינים מאשימים את הישראלים והישראלים מאשימים את עצמם., זה מה שהוא עשה. משחר הציונות לא קם מנהיג מאצלם שהיה מוכן לחלק איתנו את הארץ"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.