הבטחת בחירות

נתניהו: נמחק אלפי תיקים פליליים למשתמשי קנאביס

תמונה – קנאביס בקולרדו
ראש הממשלה נתניהו מבטיח למחוק אלפי תיקים פלילים שנפתחו למשתמשי קנאביס: "בחנתי הנושא והחלטתי על קידום מחיקת רישום פלילי לעשרות אלפי ישראלים על שימוש אישי והחזקה בקנאביס" / דקות לאחר הפרסום הצטרף גנץ ופרסם רפורמה משלו וספג ביקורת

ראש הממשלה נתניהו: "בחנתי הנושא והחלטתי על קידום מחיקת רישום פלילי לעשרות אלפי ישראלים על שימוש אישי והחזקה בקנאביס, דבר שגורם סבל מיותר לרבים ועומס בבתי המשפט. השר אוחנה החל בעבודה בנושא והוא יעמוד בראש ועדה עם גורמי מקצוע ואורן ליבוביץ׳ יו״ר ״עלה ירוק״, שתבחן את ייבוא המודל הקנדי להסדרת שוק חוקי"

ח"כ יאיר לפיד הגיב: "אני בעד דווקא, אבל מה שביבי לא עשה 14 שנה לא יעשה כבר. חלאס ביבי."

מספר דקות לאחר פרסום של ראש הממשלה נתניהו, הצטרף גנץ להבטחות על רפורמת הקנאביס, ותקף את נתניהו: "נתניהו, שוב אתה נגרר? מה שלא עשית במשך עשר שנים לא תעשה גם בעוד 10 שנים. שנים אתה מוכר אשליות לחולים שזקוקים לקנאביס רפואי ולצעירים שלנו בניסיון נואש לקושש קצת קולות. את הספינים שלך על חשבון החולים תשמור לעצמך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.